ناکامی قاچاقچیان سوخت و کالا در مرز‌های خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مقادیری سوخت و کالای قاچاق طی ۷۲ ساعت گذشته توسط مرزبانان این فرماندهی خبر داد.

ناکامی قاچاقچیان سوخت و کالا در مرز‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛سردار ماشاالله جان نثارفرمانده مرزبانی خراسان رضوی ر گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در ایست و بازرسی هنگ مرزی تایباد موفق به کشف مقادیری سوخت و کالای قاچاق از قاچاقچیان طی ۷۲ ساعت گذشته شدند.

جان نثار افزود: مرزبانان این فرماندهی در پست کنترل و مراقبت مرزی از خودرو‌های ترانزیتی موفق به کشف ۱۸ هزار و ۲۲ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۴۳۱ میلیون و ۸۸ هزار ریال شدند و نیز ۴۴ نفر را دستگیر و تحویل مراجع قانونی دادند.

وی ادامه داد: مأمورین این فرماندهی با کنترل دقیق مسافرینی که قصد ورود به خاک کشور را دارند، موفق شدند کالای قاچاق پارچه به ارزش ۱۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و لوازم آرایشی به ارزش ۹۴ میلیون و ۶۰ هزار را کشف و کالای مکشوفه تحویل مراجع قانونی دادند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در نقطه صفر مرزی و در ایست و بازرسی‌ها بصورت شبانه روز از مرز‌ها حراست و حفاظت می‌کنند و اجازه نخواهند داد که سرمایه ملی کشور توسط قاچاقچیان، قاچاق شود.

انتهای پیام//ف. ن.

قاچاقچیان سوخت و کالا در مرز‌های خراسان رضوی ناکام ماندند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.