نخستین «فم تور» با حضور فعالان گردشگری عمان در شیراز

نخستین «فم تور» با حضور ۱۷ فعال گردشگری کشور عمان در شیراز برگزار شد.

نخستین «فن تور» با حضور فعالان گردشگری عمان در شیرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری فارس در نشست خبری فعالان گردشگری کشور عمان، گفت: با برنامه ریزی انجام شده با بخش خصوصی و جامعه هتلداران استان، خبرنگاران و آژانس‌های گردشگری کشور عمان با سفر به استان فارس و شهر شیراز از اماکن اقامتی، تفریحی شیراز بازدید و با ظرفیت‌های گردشگری آشنا شدند.

وی افزود: این فعالان گردشگری، مدیران دفاتر توریستی و برخی موسسه‌های گردشگری از ۱۸ هتل سه و چهار ستاره، سه بیمارستان توریسم درمانی هستند که از برخی جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

وی، هدف از اجرای این برنامه را معرفی جاذبه‌ها و زیرساخت‌های استان در بخش گردشگری اعلام کرد.

امیری افزود: در استان فارس ۹۰ هتل تحت پوشش جامعه هتل داران برای گسترش صنعت توریسم، خدمات خود را با تخفیف ۴۰ درصدی به گردشگران ارائه می‌دهند.

محمدی مدیر یکی از شرکت‌های خارجی هم گفت: هم اکنون در مسیر شیراز به مسقط دو شرکت داخلی و یک شرکت خارجی هفته‌ای هشت پرواز انجام می‌شود.

نماینده یکی از تور‌های گردشگری عمان هم گفت: تا امروز ۹۰ درصد مسافران این کشور با هدف گردشگری و دیدن جاذبه‌های مختلف فرهنگی به ایران سفر کرده اند و ما تلاش می‌کنیم توریسم درمانی را هم برای مسافران گسترش دهیم.

نماینده وزارت خارجه در فارس، هم گفت: این وزارت دفاتری در سطح کشور به عنوان نمایندگی دارد که فارس از نخستین استان‌هایی است که این امکان را فراهم کرد.

حسن خلیلی با بیان اینکه یکی از وظایف دفتر وزارت خارجه در شیراز خدمت رسانی به گردشگران عمانی است، اعلام کرد: این کشور داری جاذبه‌های توریستی و زیرساخت‌های گردشگری است و از سویی موقعیت استراتژیک این کشور در حوزه خلیج فارس باعث شده یکی از دوستان ما محسوب شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری نخستین «فن تور» با حضور ۱۷ فعال گردشگری کشور عمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.