مشکل صنعتگروتولیدکننده بابروکراسی اداری حل نمی شود

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل گفت: مشکل صنعتگروتولیدکننده ای که درخط مقدم اقتصاد است بابروکراسی اداری حل نمی شود بلکه با این روش نابودوتعطیل می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی نژادنماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در نشست فعالان اقتصادی کاشان و آران و بیدگل با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اصفهان در اتاق بازرگانی کاشان گفت: حل مسایل کاشان در یک کلام تفویض اختیارات استانی است وقتی جنگ داریم نمی شود که مشکلات را در خط مقدم با بروکراسی اداری حل کرد.

وی، با توجه به بعد مسافت و جلوگیری از هزینه ها و اتلاف انرژی تفویض اختیارات مدیران کل استان اصفهان به مسئولان شهرستان کاشان را خواستارشد و گفت: عدم تفویض اختیارات استانی معضلی در بن بست اداری و امور اجرایی است.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: ۱۸هزارماموریت دولتی با برآوردهزینه بیش از ۲۰ میلیاردتومانی آن به غیر از حوادث جانی و جاده ای در۸ هشت ماه ازکاشان و آران وبیدگل به اصفهان که بدلیل نبود تفویض اختیارات استانی انجام شده است که با این هزینه می توان ۲۰مدرسه ساخت.

شایان ذکر است نشست فعالان اقتصادی با حضور محمد علی شجاعی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منابع استانداری اصفهان،رییس سازمان صنعت معدن و تجارت، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل امور مالیاتی، مدیر کل تامین اجتماعی استان، دبیرشورای هماهنگی بانکهای استان و سرپرست امور شعب بانک ملی و مدیر کل گمرک این استان پیرامون مسائل صنایع و تولید در سالن همایش های مرحوم ارباب تفضلی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کاشان برگزارشد.

برخی صاحبان صنایع مشکلات خود را در خصوص گمرک، تامین اجتماعی، مالیات و امور بانکی در حضور این مسوولان استانی مطرح و خواستار گشایش امور خود در حوزه صنعت و تولید شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار