جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

حمایت از نخبگان کهگیلویه و بویراحمدی در فضای مجازی

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از لزوم حمایت از نخبگان کهگیلویه و بویراحمدی در فضای مجازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد.

حمایت از نخبگان کهگیلویه و بویراحمدی در فضای مجازیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج؛ سرهنگ جهانگیر انصاری عصر امروز در اولین جلسه هیات اندیشه‌ورز قرارگاه فضای مجازی در جمع برخی از فعالان حوزه فضای مجازی اظهار کرد: جنگ نرم دشمن مانند جنگ سخت در حال فرسایشی شدن است.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به بصیرت انقلابی جوانان و نوجوانان در سال‌های ابتدایی انقلاب و در دوره دفاع مقدس گفت: بر اساس همین تفکر بود که 36 هزار دانش‌آموز شهید می‌شود و 500 هزار نفر در جنگ حضور دارد.

وی هر کدام از آن‌ها را یک حسین فهمیده دانست و افزود: این چه تفکری بود که نوجوان 11 سال و 7 ماهه از منطقه محروم سیلاب کلوار که جاده و راه هم نداشت وارد جنگ شده و شهید می‌شود.

انصاری به اتاق فکر دشمن در دوره جنگ اشاره کرد و گفت: عملیات روانی و جنگ نرم دشمن مختص به امروز نیست بلکه آن‌ها در همان دوره نقاط قوت ما را رصد می‌کردند.

این فرمانده و رزمنده 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ به فرموده امام کارخانه انسان‌سازی بود از دانشگاه در برهه کنونی به عنوان جبهه یاد کرد و گفت: در جنگ نرم کنونی با دشمن باید خروجی اثرگذار داشته ابشیم و ماحصل آن را در فضای حقیقی مشاهده کنیم.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که دغدغه رهبری در فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت نخبگان استانی در فضای مجازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده کرد.

وی دستاوردها و موفقیت‌های دفاع مقدس را مبتنی بر اعتماد به جوانان دانست و گفت: جوانانی مثل شهید باقری در دفاع مقدس طراحی‌هایی داشتند که مردان بزرگی همانند شهید صیاد شیرازی لب به تحسین آن‌ها می‌گشایند که چگونه چنین جوانانی که آموزش هم ندیده‌اند و درس نظامی نخوانده‌اند خوش می‌درخشند.

انتهای پیام/غ

استفاده از نخبگان در مبارزه با جنگ نرم

برچسب ها: سپاه ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.