پیام تبریک چهره ها به مناست روز خبرنگار +تصاویر

تعدادی از چهره‌ها با انتشار پست‌هایی در صفحه اینستاگرام خود روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفتند.

پیام تبریک چهره ها به مناست روز خبرنگاربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 1375 محمود صارمی به عنوان مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افعانستان انتخاب شد. در روز هفدهم مرداد ماه سال 1377 محمود صارمی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به مناسبت شهادت این خبرنگار وظیفه شناس، شورای فرهنگ عمومی، 17 مرداد ماه را به عنوان "روز خبرنگار" نامگذاری کرد.

به همین مناسبت تعدادی از چهره‌ها با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرام خود روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفتند.

محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزیز تبریک میگویم
اطلاع‌رسانی صحیح و جلب مشارکت افکار عمومی در دفاع از مصالح و منافع ملی، از مهم‌ترین وظایف امروز اهالی خبر است تلاشگران عرصه خبر و رسانه وجدان همیشه بیدار جامعه هستند در شرایط کنونی افزایش امید و نشاط در جامعه و آماده‌سازی و روحیه‌بخشی برای گذر از تنگناها و بحران‌ها، رسالتی ملی است که خبرنگاری را تا حد مبارزه‌ای سرشار از حماسه و دلیری اعتلا می‌بخشد و جایگاه خبرنگار را به مقام مجاهده می‌رساند."

پیام تبریک چهره ها به مناست روز خبرنگار

مرتضی طلایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بسم الله الرحمن الرحیم
«ن. و القلم و مایسطرون»
۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و گرامیداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح #قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند، کسانی که تمامی دغدغه شان ارتقای آگاهی در جامعه بوده و نمی‌گذارند ملت در بی‌خبری مانده و با رشد آگاهی مردم، باعث تسریع حرکت قافله انسانی به سوی قله‌های پایداری و استقامت و در نتیجه موجب پیشرفت و سعادت جامعه می‌شوند.
اصحاب  رسانه طلایه داران جبهه آگاهی و چشم و گوش مردم هستند، خبرنگاران به راستی تجسم  امانت،  مسئولیت،  تعهد،  دلسوزی و  وظیفه اند؛ آنان وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش ... مرهون تلاش‌های آنهاست.
لازم می‌دانم ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه، از تلاش خستگی ناپذیرهمه عزیزان رسانه‌ای که در جهت رشد و شکوفایی دانش و آگاهی ملت عزیز ایران و اعتلای کشور، و نشر اخبار و فرهنگ علوی شبانه روز تلاش می‌کنند و بدون توجه به سختی‌های موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد، تشکر و قدردانی کنم و امیدارم با استعانت و توکل به بارگاه ربوبی، در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه، بیش از پیش موفق و موید و سرافراز باشید.
ومن الله التوفیق"

پیام تبریک چهره ها به مناست روز خبرنگار

غلامرضا تاجگردون در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"دوست عزیزم بنده فقط تو مباحث اقتصادی اظهار نظر میکنم و اونم مطمئنم با توجه به سواد و رشتم دستی تو آتیش دارم و، اما در مورد بیکاری شما؟ بنده هم با معدل نوزده کارشناسی ارشد مالی بیکارم، اما این دلیلی نمیشه که بخوام واقعیات بازگو نکنم؛ جناب تاجگردون بدون شک تاکنون چهره تکرار نشدنی خانه ملت برای این دو شهرستان بودند و خدماتی که عرضه شده از طرف ایشون به این دو شهرستان قابل مقایسه با افراد قبلی نبوده و نخواهد بود؛ ایشون قابل تقدیر هستن و مطمئن باشین بنده و خیلی از عزیزان این پیج به پاس زحماتشون همیشه تقدیر خواهند کرد؛ امیدوارم مشکل شما و چند صد هزار جوان همانند شما هم حل شود؛ یا علی"

پیام تبریک چهره ها به مناست روز خبرنگار

علاء الدین بروجردی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"هفده مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گرامی باد"

پیام تبریک چهره ها به مناست روز خبرنگار

علی فتح الله زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"روز خبرنگار مبارک باد"

پیام تبریک چهره ها به مناست روز خبرنگار

شهیندخت مولاوردی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"۱۷مرداد، روز خبرنگار بر دیدبانان حقوق شهروندی مبارک باد؛
تلاشگرانی که جز در راه حق و روشنگری و شفافیت قدم و قلم نمی زنند."

پیام تبریک چهره ها به مناست روز خبرنگار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.