رقابت های والیبال و فوتسال فرزندان مشیز در کرمان

سومین روز از پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مشیز با رقابت والیبالیست های دختر و فوتسالیست های پسر در سالن فجر کرمان پیگیری شد.

محمدرضا صادقی نژاد، معاون اداری و مالی مؤسسه خیریه کوثر مشیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانگفت: پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با حضور 246 ورزشکار از چهار استان کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و قزوین در کرمان در حال برگزاریست.

وی به رقابت های والیبال و فوتسال فرزندان مشیز در روز سوم این رقابت ها به میزبانی کرمان اشاره کرد و افزود: سومین روز از رقابت های جشنواره فرهنگی و هنری فرزندان مشیز، با پیگیری دیدارهای دختران والیبالیست مراکز شبه خانواده و مسابقات فوتسال پسران به پایان رسید.

صادقی نژاد یادآور شد: در مسابقات والیبال، دختران والیبالیست مرکز شبه خانواده مشیز بم با نتیجه دو بر صفر مقابل رقیب بوشهری خود به پیروزی دست یافتند و تیم مرکز شبه خانواده مشیز زرند نیز با نتیجه دو بر یک از سد تیم سیرجان گذشت.

صادقی نژاد بیان داشت: در دیگر این دیدارها هم، تیم مرکز شبه خانواده مشیز کرمان با نتیجه دو بر یک، تیم مرکز شبه خانواده شهداد را مغلوب کرد.

معاون اداری و مالی مؤسسه خیریه کوثر مشیز گفت: در مسابقات فوتسال پسران نیز تیم مرکز شبه خانواده مشیز گلباف با نتیجه ی چهار بر دو خیریه آشیانه علی را برد و مرکز شبه خانواده مشیز کرمان با نتیجه چهار بر صفر خیریه صنعتی را در هم شکست.

جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با حضور ورزشکاران استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و قزوین تا 22 مرداد جاری در کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار