۳ خیابان ویژه فروش غذا در شیراز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا محمدحسن‌ پور معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: به منظور ساماندهی اغذیه‌ فروشان و زیباسازی چهره شهر، ۳ خیابان ویژه فروش غذا در شیراز راه‌ اندازی می شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود با پایان یافتن مراحل فنی و اجرایی، این خیابان‌ ها تا پایان مردادماه راه اندازی شود.

حسن‌ پور ادامه داد: ۶ خیابان در سطح شهر مورد ارزیابی و بررسی کارشناسانه اداره اطلاعات شهری و سازمان ترافیک قرار گرفته است و ۳ خیابان در جنوب، شرق و شمال یا غرب شیراز برگزیده شده که با حل شدن مسائل ترافیکی که پلیس راهور مطرح کرده است، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه فعالیت بارفروشان و دست‌فروشانی که در سطح شهر اقدام به فروش میوه، سبزیجات و ... می‌ کنند تاثیری منفی در زیبایی چهره شهر دارد، افزود: ایجاد مشکلات ترافیکی سلامت و امنیت شهروندان را به خطر می‌ اندازند، اما راه اندازی خیابان غذا در ساماندهی مشاغل و زیباسازی فضا موثر است.

وی با بیان اینکه اغذیه‌ فروشان سطح شهر را با معیار‌های تعریف شده و ظاهری متفاوت و زیبا در این خیابان‌ ها جانمایی خواهیم کرد، تصریح کرد: هدف این طرح ساماندهی مشاغل اغذیه فروشی خواهد بود و پس از آن اجازه هیچ گونه فعالیت های این چنینی را در سطح شهر نخواهیم داد.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز از ارائه جزئیات این طرح از قبیل: محل دقیق خیابان-‌ها، نحوه ثبت¬‌نام و ارائه درخواست اغذیه‌ فروشان برای حضور در این خیابان در آینده¬‌ای نزدیک خبر داد و گفت: نام گذاری این خیابان‌ ها به عنوان فضایی گردشگری یا خیابان غذا در حال بررسی کارشناسانه است که به زودی نتیجه آن مشخص می‌شود.
انتهای پیام/ر

راه اندازی خیابان غذا در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار