مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان:

پیش دبستانی در استان خوزستان اجباری است

نوری زاده گفت: به دلیل داشتن دانش آموزای چند زبانه و به دلیل اینکه دسترسی به منابع رسانه‌ای ضعیف هست ما در استان خوزستان پیش دبستانی را اجباری کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوری زاده مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: خوزستان به دلیل داشتن دانش آموزان چند زبانه و به دلیل اینکه دسترسی به منابع رسانه ای ضعیف است ما پیش دبستانی را در این استان اجباری کردیم که 122 هزار نوآموز از جمعیت دانش آموزان عشایری نیز اضافه می شود.

وی افزود: فرزندان عشایر با وجود داشتن محرومیت استعداد و خلاقیت لازم را دارند. ما 11 هزار  و 800نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم که از سن 6تا 14 سال هزار و 300 نفر را به تحصیل بازگرداندیم، امسال برنامه این است 2 هزار و پانصد نفر را نیز به تحصیل بازگردانیم.

 نوری زاده عنوان کرد: هزار نفر دانش آموز از مقطع دبیرستان که از نظر مالی ضعیف ولی استعداد تحصیلی لازم را دارند، بورس شوند .

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: ما 11 هزار  و 800 نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم که از سن  6 تا 14 سال هزار و  300 نفر به تحصیل بازگشتند، امسال برنامه این است امکانات لازم برای بازگردانی دو هزار و پانصد نفر برای ادامه تحصیل فراهم نماییم.

انتهای پیام/م

پیش دبستانی در خوزستان ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.