اصفهان پایگاه کنفدراسیون قایقرانی جهان است/ قاضی‌عسگر تنها داور ایرانی در مسابقات جاکارتا

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: اصفهان به عنوان مقر کنفدراسیون آسیا به تصویب رسانده ایم.

سلمان قاضی‌عسگر رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان در گفت و گو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در مورد بانوان ملی‌پوش شرکت‌کننده در مسابقات آسیایی جاکارتا اظهار کرد: رکسانا رازقیان در رشته‌ی اسلالوم وبا مربی‌گری خانم اشرف،شیوا مولوی‌نیا در رشته‌ی کانوپلو و مربی‌گری خانم امرو هستند.

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان به معرفی ملی‌پوشان شرکت‌کننده در مسابقات آسیایی جاکارتا در رده‌ی آقایان اشاره کرد وگفت: نیما حجتی عضوتیم ملی کانوپلو،احمدرضا طالبیان عضو تیم آب‌های آرام  رشته‌ی کایاک در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند.

قاضی عسگر در مورد یکی از ملی پوشان عنوان کرد: احمدرضا طالبیان سهمیه لندن را کسب کرده است وبعداز اردوی طولانی مدت به مسابقات اعزام می‌شود.

 وی اضافه کرد:مولوی نیا و حجتی کاپیتان‌های تیم و سید ابوذر قاضی عسگر هم تنها داور ایرانی در مسابقات قایقرانی رشته‌ی کانو پلو در جاکارتا حضور می‌یابد.

قاضی عسگردر مورد آمادگی این افراد برای شرکت در مسابقات آسیایی بیان کرد: تمامی آن‌ها از بهترین قایقران‌های ایران هستند و سابقه‌ی چندین ساله درفدراسیون دارند.

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان با توجه به شرکت ملی‌پوشان در مسابقات تدارکاتی، قهرمانی کشور و جهان عنوان کرد: در رده بانوان امید مدال‌آوری و کسب مقام داریم.

وی در مورد انتخاب نشدن قایقرانی  14 ساله در رشته‌ی اسلالوم، افزود: علارغم امیدواری به کسب مقام توسط فائزه رناسی،به دلیل سن کم برای مسابقات آسیایی انتخاب نشد؛هرچند با اعزام او به این مسابقات،شعار جوان‌گرایی تحقق پیدا می‌کرد.

قاضی‌عسگر با اشاره به شرکت او در مسابقات قهرمانی آسیا که چندماه آینده برگزار می‌شود ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم رناسی بتواند در این مسابقات بدرخشد و برای کشور مدال‌آوری کند.

رئیس هیئت قایقرانی با اشاره به مواجه با مشکل بحران آب خاطر نشان کرد: با این حال هیئت قایقرانی استان اصفهان عضو کنفدراسیون رفتینگ آسیا شده ایم و اصفهان را به عنوان پایگاه کنفدراسیون آسیا به تصویب رساندیم.

وی در پایان گفت: امید داریم که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان،این پایگاه کنفدراسیون در ایران و اصفهان باقی بماند تا کشورهای عربی و حاشیه‌ی خلیج فارس نتوانند گوی سبقت را بربایند.

انتهای پیام /س

وضعیت هیئت قایقرانی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.