توسعه فعالیت‌های قرآنی در خوزستان

معاون فرهنگی شهرداری اهواز گفت: پیشنهاد می‌کنم به صورت ماهانه محفلی را با حضور نخبگان قرآن و عترت در سطح منطقه برگزار کنیم و دورهمی قرآنی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  احمد سراج، معاون فرهنگی شهرداری اهواز بیان داشت: شهرداری اهواز ظرفیت قرآنی خود را در ماه رمضان با دو رویکرد، افزایش 2 برابری محافل و توجه به استعدادهای قرآنی مناطق بومی و محروم، برنامه‌ریزی کرد. در همه این برنامه‌ها سعی کردیم از ظرفیت‌های بومی استان استفاده کنیم و از همکاری فعالان منطقه و مساجد در برگزاری محافل قرآنی بهره‌مند شدیم. پس از ماه رمضان هم در مراسمی از همه افرادی که در این محافل با ما همکاری داشتند، تقدیر شد.

وی افزود: همچنین می‌توانیم از ظرفیت آموزش‌ها و کتابخانه در این مجموعه برای ترویج فرهنگ قرآنی استفاده کنیم؛ ما آماده دریافت پیشنهادات شما در این زمینه هستیم.

سراج عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم به صورت ماهانه محفلی را با حضور نخبگان قرآن و عترت در سطح منطقه برگزار کنیم و دورهمی قرآنی داشته باشیم که البته چگونگی برگزاری آن نیازمند هم‌اندیشی با نخبگان است. همچنین فضای تبلیغاتی شهر ما می‌تواند فضائل قرآنی را ترویج دهد که در این زمینه نیز آمادگی دریافت پیشنهادات را داریم.

معاون فرهنگی شهرداری اهواز گفت: رسانه‌ها باید بخشی از رسانه خود را به قرآن و عترت اختصاص دهند چراکه منطقه عین‌دو دارای استعدادهای برتر بین‌المللی و کشوری است که می‌تواند به عنوان قطب قرآنی کشور شناخته شود اما در کشور شتاخته شده نیست؛ مجموعه‌ای که می‌تواند در سطح کلان، عین دو را به عنوان قطب قرآنی معرفی کند.

انتهای پیام/م

برگزاری برنامه های قرآنی در اهواز

برچسب ها: شهرداری ، قرآن کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.