دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در اردبیل

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: زن و شوهر قاچاقچی که در پوشش خانواده 22 کیلو مواد مخدر حمل می کردند دستگیر شدند.

سرهنگ محمد خیر خواه بشر، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه زوج جوان غیربومی با تهیه مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر قصد انتقال آن به اردبیل با استفاده از یک دستگاه پژو 206 را دارند ، ‌بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های تخصصی و کارهای اطلاعاتی صحت گزارش های دریافتی محرز و با تشکیل تیم های عملیاتی و افزایش کنترل های انتظامی این زوج در مجتمع فرهنگی ، تفریحی شورابیل دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل به کشف حدود 22 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بازرسی از پژو 206 مورد استفاده قاچاقچیان خبر داد و گفت: این زوج با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شده و خودروی مورد استفاده آنها توقیف شد.

سرهنگ خیرخواه بشر اظهار داشت: تلفن 110 و 130 پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر است.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
دمتون گرم پلیس