معاون استاندار اردبیل؛

دستگاههای ذیربط برای جمع آوری و نگهداری معتادین اهتمام ویژه داشته باشند

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دستگاه های ذیربط اهتمام ویژه ای در خصوص همکاری برای حمایت مالی جهت جمع آوری و نگهداری معتادین متجاهر داشته باشند.

دستگاههای ذیربط برای جمع آوری و نگهداری معتادین اهتمام ویژه داشته باشند

علی نواداد، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تاکید داشت: در راستای ایجاد آرامش و جلوگیری از سرقت های معتادین که ارتباط مستقیم با این موضوع دارد لازم است دستگاه های مربوطه با جدیت تمام برای تامین اعتبارات لازم برای سال 97 همکاری مستمری داشته باشند.

وی افزود: کمیته امداد، بهزیستی، شهرداری و دیگر نهادهای مربوطه تعامل و همکاری بیشتری برای تامین و جذب اعتبارات برای حمایت و نگهداری معتادین متجاهر داشته باشند و فرهنگ سازی در این راستا نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

معاون استاندار اردبیل در خصوص تامین هزینه های مراکز نگهداری معتادین متجاهر تصریح کرد: برای کمک و حمایت از این مراکز در آینده ای نزدیک برای تامین هزینه انشعابات آنها تصمیم گیری خواهد شد.

وی در ادامه تاکید داشت: هزینه نگهداری معتادین متجاهر که توسط دستگاه محترم قضایی ارجاء می شوند باید بصورت دقیق مدیریت شود.

انتهای پیام/ح

تامین هزینه های مراکز نگهداری معتادین متجاهر در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.