تعداد نمایندگان کرمان در رقابت های جاکارتا به 22 نفر رسید

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به لیست قطعی 22 نفره نمایندگان کرمان در رقابت های 2018 جاکارتا گفت: از این تعداد 12 نفر در رقابت های آسیایی و 10 نفر در رقابت های پاراآسیایی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی مددجویان زندان مرکزی کرمان ضمن تشکر از امیری، مدیرکل زندان های استان به منظور برگزاری این برنامه برای دومین بار در سطح استان گفت: در تمام کشورها وقتی بررسی کنیم، می بینیم ورزش قهرمانی و ورزشکاران مدال آور از دل همین ورزش همگانی بیرون می آیند که با این امید می توانیم به آینده ای روشن تر برسیم.

وی حضور قطعی 22 نفر از استان کرمان در رقابت های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا را از مهمترین افتخارات ورزشی استان کرمان در ادوار تاریخ عنوان کرد و یادآور شد: افتتاحیه ی رقابت های آسیایی جاکارتا، 27 مرداد جاریست که امسال از استان کرمان 12 نماینده در این بازی ها حضور دارند.

امیری خراسانی با بیان اینکه المپیک هر 4 سال یکبار اتفاق می افتد، گفت: 4 سال گذشته فقط 4 نماینده از استان کرمان در رقابت های آسیایی حضور داشت و امسال با رشد سه برابری رو به رو بوده ایم که این اتفاق به لطف خداوند، تلاش ورزشکاران و همت مسئولان رخ داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: نکته مهم تر در مورد این 12 نماینده ی استان کرمان، حضور پهلوان زاده، داور کبدیست که به عنوان تنها داوری اعزامی از ایران در این رقابت ها حضور می یابد.

امیری خراسانی با اعلام اینکه 5 مهر ماه بازی های پاراآسیایی را در پیش داریم، تصریح کرد: 10 نماینده به صورت قطعی و دو نفر احتمالی از استان کرمان در لیست رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا حضور دارند که این یک اتفاق خوب است.

انتهای پیام/ب

اختتامیه دومین المپیاد ورزشی مددجویان زندان مرکزی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار