دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) تا کنون بیش از ۱۸۰ عنوان اثر با شمارگان ۲۵۰ هزار جلد، در موضوعات مختلف دانشگاهی را به جامعه علمی کشور ارائه کرده است.

انتشار بیش از از 180 عنوان کتاب در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مرتضی رجوعی رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: مرکز انتشارات کتب دانشگاهی و نشریات علمی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، با فعالیت در دوبخش کتاب و نشریات علمی از سال 1385 با هدف تولید، گسترش و ترویج علم، ارتقای سطح فرهنگی علمی و فنی صاحب‎نظران، متخصصان، دانشجویان در زمینه‌های مختلف تاسیس شد.

وی افزود: این مرکز با رویکردی ملی و بین‌المللی، با هدف ایجاد ارتباط بین مراکز آموزشی، علمی، تحقیقاتی و همچنین میان پژوهشگران و کارشناسان داخلی و خارجی وکسب دستاورد‌های جدید ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)  گفت:تاکنون بیش از 180 عنوان اثر را با شمارگان 250 هزار جلد، در موضوعات مختلف دانشگاهی، در این مرکز به انتشار رسیده است.

 رجوعی افزود: سهولت دستیابی به آثار ارزنده و تأمین منابع علمی مورد نیاز دانشگاهیان، ایجاد روحیه و انگیزه تحقیق در جامعه، کمک به مسئله‌یابی و حل مسائل، معرفی و حمایت از دستاورد‌های جدید پژوهشگران، پدیدآورندگان و مترجمان دانشگاهی در داخل و خارج کشور را می‌توان از اهداف دیگر راه‌اندازی این مرکز به شمار می‌رود.

وی گفت: آثار منتشر شده موضوعاتی همچون، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و محیط زیست، علوم پایه، هنر، معماری و شهرسازی و پزشکی را در بر گرفته است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)  افزود: دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، همچنین در بخش نشریات دارای یک عنوان نشریه علمی- پژوهشی، یک عنوان نشریه علمی-ترویجی و شش عنوان نشریه علمی، تخصصی- دانشجویی است.

رجوعی گفت: دانشگاه بین المللی امام رضا در دوره فعالیت خود مفتخر به کسب جوایز و تقدیرنامه‎های مختلف استانی و کشوری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جشنواره فردوسی شده است.

گفتنی است؛ مرکز انتشارات کتب دانشگاهی و نشریات علمی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، با توجه به رسالت و مأموریت خود از اساتید و مؤلفین برجسته و ممتاز کشوری دعوت به همکاری می‌کند.

انتهای پیام//م. ص

برچسب ها: دانشگاه ، انتشارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.