سرپرست استانداری کرمان؛

بانک ها موانع اصلی تولید در کرمان

سرپرست استانداری کرمان گفت : یکی از مشکلات واحدهای تولیدی استان کرمان سنگ اندازی بانک ها در پرداخت تسهیلات می باشد و این امر به یکی از موانع تولید تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجوادفدایی، سرپرست استانداری کرمان درجلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان باانتقادشدید ازعملکرد بانک‌ها گفت‌: بانک هادراستان کرمان یکی از موانع اصلی  تولید هستند.

وی افزود:بخش عمده‌ای ازنگرانی‌های تولید درکرمان بانک‌ها هستند وحتی حاضربه پذیرش تخلفات خودنیستند.

فدایی اظهار کرد :در بررسی های انجام شده یکی از  مشکلات واحد‌های تولیدی سنگ اندازی بانک برای در یافت تسهیلات رونق تولید است .

وی با اشاره به ضرورت نظارت مستمر برفعالیت های حوزه تولید وتسهیلات رونق تولید گفت: در مصوبات امروز بیشترین مشکل را با بانک های ارائه دهنده تسهیلات داشتیم.

سرپرست استانداری کرمان تصریح کرد: دو طرح بسته بندی مرغ وطیور به سبب اختلاف با دامپزشکی مورد بررسی قرار گرفتند که مقرر شدبا رعایت توصیه دامپزشکی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی از بررسی طرح دیگری در یکی از شهرستان های استان خبردادوگفت: به سبب بدقولی بانک عامل ومشکلات در ارائه تسهیلات بانک طرف قرار داد عوض شد.

فدایی از صدور موقت پروانه بهره برداری برای شرکت ریگان خودرو خبرداد وگفت:  در اغلب پروژه ها مشکلات بانکی عامل عدم رونق مطرح می شود که باید فکری جدی برای این مسئله کرد.

انتهای پیام/ح

کارگروه رونق تولید کرمان

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار