تاکید بر جذب اعتبارات بانکی در کرمان

سرپرست استانداری کرمان بر تلاش بیشتر مدیران در زمینه جذب اعتبارات بانکی برای اجرای طرح‌های مختلف تاکید کرد.

تاکید بر جذب اعتبارات بانکی در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرپرست استانداری کرمان در یکصد و دهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان از مدیران خواست به جای حرف‌های تکراری در جلسات برنامه‌های کاربردی ارائه و افزایش دو و هشت دهم درصدی مدنظر برنامه ششم توسعه را با افزایش بهره وری محقق کنند.

احمد حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان (کهنوج - قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب و فاریاب) در مجلس شورای اسلامی هم بر رفع کمبود سردخانه محصولات کشاورزی و مشکلات دامپروری در این مناطق تاکید کرد و افزود: باید موانع موجود برای پرداخت تسهیلات بانکی برطرف شود.

در این جلسه اعلام شد ۱۵۸ طرح اقتصاد مقاومتی و ۱۵ برنامه اجرایی امسال برای دستگاه‌های استان تعریف و بی ثباتی قیمت‌ها و نبود نقدینگی باعث ایجاد مشکلاتی برای واحد‌های تولیدی شده است.

اما مهمان ویژه این جلسه آقای رزم حسینی استاندار سابق کرمان بود، وی در این جلسه گفت: باید با ایجاد روحیه امید در جامعه بهره وری بخش‌های مختلف افزایش یابد و برای فعال کردن واحد‌های تعطیل و نیمه فعال از بیشتر ظرفیت معین‌های اقتصادی بهره گیری شود.

انتهای پیام/ح

تاکید برپرداخت تسهیلات بانکی به طرح های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار