آجرچینی پنجره‌های یک خانه نیمه کاره برای احتکار کالا در مشهد + فیلم

دو انبار کالاهای احتکار شده در مشهد کشف شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ انبار دپوی لوازم یدکی خودرو که بیش از 35 هزار قطعه را در خود جای داده بود توسط پلیس کشف شد. بیشتر کالاهای دپو شده تولید داخل بوده‌اند.

ماموران پلیس پس از کشف این انبار به سراغ یک انبار دیگر در حاشیه شهر مشهد رفتند که کالاهای لوازم خانگی در آن احتکار شده بود.

برآورد اولیه از سه هزار اقلامی که در این انبار احتکار شده بود نشان می‌دهد که ارزش این کالاها بیش از صد میلیارد ریال است.


بیشتر بخوانید: احتکار چيست و با محتکر چه برخوردي مي‌شود؟ 


انتهای پیام/
 

کشف دو انبار کالاهای احتکار شده در مشهد + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
بارها عرض کردم کشور چین با جمعیت یک میلیارد و اندی اگر قرار بود مثل کشور ما عمل بکنه حتما نابود میشد پس چی شده که به قول اقتصادی تبدیل شده بخاطر اینه که در انتخاب مسئولین علی الخصوص مسئولیت های حساس پارتی بازی و باند بازی و آقازاده و . . . معنی نداره وهیچ وقت به کسی که تابعیت کشور دیگه ای را داره (دو تابعیتی ) در ادارت دولتی استخدام نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۶:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
سلام دستتون درد نکنه ولی گنده هاشو بگیرین بیشتر کیف داره وگرنه همین بساط هست و خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
سلام -- شما یاددارید که برای انداختن یک درخت از شاخه ان استفاده می کنند نیازی جنگ با امریکا نیست چون پولداران ایرانی و داعشهای ایرانی دارن این کار را برای دشمنان ما انجام می دهند خدا یا هرچه زودتر ریشه این منا فقین داخلی را با کمک رهبر واگاهی ایشان ریشه کن
Germany
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
کسی که اینهمه جنس را احتکار کرده حتماً پول خلاصی خودش را هم داره به بهانه دلسرد نکردن تجار و سرمایگذارن هم کشده زندانی که نمیشن بلکه مقدارکمی از اجناس ثبت میشه و بقیه شبانه از انبارها خارج و تقدیم صاحب مال میشه واین برخوردها فقط جنبه تبلیغی داره مثل خیلی از چیزهای دیگه راست میگن برن تو بنادر ببینند قاچاق کالا با حمایت و همکاری چه کسانی انجام میشه مشکل ما نبود دلسوزی و حلال خوری و دیانته در بعضی مسئولین ومدیران
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۲۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
محتکرین را به مردم بسپارید تا مردم مجازاتشان کنند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
مفسدان اقتصادی را مجازات تا عبرت دیگران شود .وای وای خدای مردم از دست گرانی بی پولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
امان از موریانه ها که بی سروصدا از داخل ویران می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
چند تا از آن دانه درشت ها را اعدام کنید عبرتی می شود برای بقیه
-
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
می گویند ما تحریم آمریکا هستیم، آمریکا به زانو در آمده است و هیچ کاری نمیکنند، اما در داخل کشور گرک های خطرناکی هستند که که خائن به نظام هستند که با احتکار هر نوع کالایی زمینه نارضایتی را فراهم میکنند، این گرگ ها باید به اشد مجازات برسند تا درس عبرت برای آمریکا شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
فرمایش شما متینه ولی ما قوانینی داریم که قدیمی و تا بروز نشود وعامل بازدارنده نشود همین گرگ ها به خودشان اجازه می دهند در این وضعیت سختی و زجر آور علیه مردم جولان دهند.
آخرین اخبار