تشکیلات روابط عمومی دادگستری کرمان ارتقا می یابد

معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی دادگستری استان کرمان گفت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مدیریت افکار عمومی و لزوم جلب اعتماد مردم نسبت به قوه قضائیه با کار تبلیغی مؤثر با استفاده از یک تیم قوی رسانه ای و هنرمند،سعی بر ارتقای تشکیلات روابط عمومی دادگستری داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی بخشی، معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی دادگستری استان کرمان در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی دادگستری کرمان و نشریه صبح عدالت به مناسبت روز خبرنگار گفت: موضوع مدیریت افکار عمومی در دادگستری استان کرمان برعهده روابط عمومی است که با استفاده از ابزارهای نوین، ذائقه شناسی مخاطب، انتشار اخبار موثق و به هنگام باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام بردارد.

وی افزود: بی شک خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و ارتقای سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این قشر جان بر کف است.

بخشی تصریح کرد: با همکاری حسن رحیمی، مدیر کل روابط عمومی وتشریفات قوه قضائیه و معاونت برنامه ریزی دادگستری، امیدواریم در آینده نزدیک مشکلات تشکیلاتی، اعتباری و کمبود منابع انسانی در روابط عمومی حل شود.

دبیر کمیته اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی، قضایی دادگستری کل استان کرمان تأکید کرد: ضرورت دارد روابط عمومی دادگستری استان کرمان به موضوع مشکلات سرمایه گذاران و تولید کنندگان که در بحث اقتصاد مقاومتی فعال و نقش آفرین هستند ورود کند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده مشکلات کارگاه های تولیدی، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در ارتباط با بانک ها است، تصریح کرد: بیشترین ادعای فعالان اقتصادی عدم رعایت قوانین در قراردادها و فروش اقساطی و تسهیلاتی که اخذ می شود، است.

بخشی یکی از رسالت های مهم رسانه در وضعیت جنگ اقتصادی را رساندن مشکلات و موانع پیش روی تولید کنندگان به گوش مسئولان دانست و یادآور شد: انصافا روابط عمومی، اصحاب رسانه و خبرگزاری میزان در این زمینه اقدامات موثر و خوبی را انجام داده اند .

معاون برنامه ریزی دادگستری استان کرمان بر ضرورت اتخاذ وحدت رویه در آراء قضایی به ویژه در پرونده های مرتبط با حوزه بانکی و فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: همگان باید در وضعیت اقتصادی فعلی به گونه ای عمل کنیم که موجب دلسردی فعالان اقتصادی نشود.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مصوب ریاست محترم قوه قضائیه، رویکرد دستگاه قضائی استان کرمان براین است که حتی الامکان مانع از تعطیلی کارگاه های تولیدی شود و پشتیبان فعالیت های مشروع فعلان اقتصادی و سرمایه گذاران خواهد بود.

بخشی در پایان ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم به حضور خبرنگاران استان، ابراز امیداری کرد: : با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشند.

انتهای پیام/ب

دیدار معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی دادگستری با کارکنان روابط عمومی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار