سرپرست استانداری کرمان در گردهمایی پاس داشت روز خبرنگار؛

مجموعه دولت و مدیران باید پاسخگو باشند

سرپرست استانداری کرمان گفت: مجموعه دولت و مدیران باید پاسخگو باشند، اگر در قبابل پاسخ به اصحاب رسانه کوتاهی کنند، به آنها تذکر داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  فدایی، سرپرست استانداری کرمان در گردهمایی پاس داشت روز خبرنگار که در هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد،  با گرامیداشت روز خبرنگار به رابطه دولت، مسئولان و رسانه ها اشاره کرد و گفت: در مدت کوتاه سرپرستی استانداری، تصور نمی کردم مطبوعات به این صورت، با علاقه و تحمل زحمات در جلسات و سفرها شرکت کنند.

وی باقدردانی از اصحاب رسانه افزود: ضرورت و لزوم پاسخگو بودن مسئولان در قبال جامعه و مردم با اصحاب رسانه است و مسئولان باید پاسخگو باشند.

فدایی تصریح کرد: این دولت را دولت پاسخگو می دانم و جامعه پاسخگو بودن را طلب می کند و اگر مسئولان پاسخگو باشیم تصمیمات بدون دقت گرفته نمی شود.

وی یادآور شد: به شدت به پاسخگویی اعتقاد دارم و همیشه هر سمتی داشته ام، پاسخگو بودم و این را وظیفه خود می دانم، مجموعه دولت و مدیران باید پاسخگو باشند و اگر در قبابل پاسخ به اصحاب رسانه کوتاهی کنند به آنها تذکر داده می شود.

فدایی به اصحاب رسانه توصیه کرد: در صورتی که نقدی صورت می گیرد، باید منصفانه و عادلانه باشد.

وی افزود: دلیلی ندارد فضای انتقاد و نقد یک فضای رعب آلود باشد، در هر حال باید از صحت مطالب آگاهی داشته باشیم و بعد از اطمینان، آن را بیان کنیم.

انتهای پیام/ب

گردهمایی پاس داشت روز خبرنگار در هتل ایرانگردی کرمان

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار