شکارچیان غیرمجاز کبک دستگیر شدند

مأموران یگان حفاظت محیط زیست درگز، شکارچیان غیرمجازی که در منطقه‌ی الله اکبر با اسلحه گلوله زنی اقدام به شکار دو قطعه کبک کرده بودند را دستگیر کردند.

شکارچیان غیرمجاز کبک دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازمشهد ، حسین اصلاحی رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: به دنبال گزارش رسیده از دوستداران محیط زیست مبنی بر شلیک دو گلوله در منطقه‌ی حفاظت شده الله اکبر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست درگز به محل مورد گزارش عازم شدند که پس از رصد منطقه ، متوجه دو نفر شکارچی در این منطقه شدند.

وی افزود: مأموران با زیر نظر گرفتن آن‌ها به صورت نامحسوس در منطقه الله اکبر در فرصتی مناسب شکارچیان را دستگیر کردند و علاوه بر ضبط سلاح گلوله زنی ۲۷۰ ، ۴ عدد فشنگ و دوربین شکاری، آثار شکار دو قطعه کبک را کشف و ضبط نمودند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز با بیان اینکه شکارچیان دستگیر شده به شکار دو قطعه کبک بر روی چشمه‌ی داغدار اعتراف کرده و گفتند با فرار تعدادی قوچ و میش وحشی، اقدام به شکار کبک‌ها نموده اند، ادامه داد: پرونده‌ی تخلفی برای نامبردگان تشکیل و به دادسرا معرفی شدند که در ابتدای امر، عامل اصلی شکار غیرمجاز با دستور قاضی پرونده، روانه‌ی بازداشتگاه شد.

اصلاحی  گفت: همکاری جوامع محلی تأثیر بسزایی در حفظ تنوع زیستی خواهد داشت.
 

انتهای پیام // ف. ش
 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز:

جوامع محلی تأثیر مهمی در حفظ تنوع زیستی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار