دشمن به دنبال برهم زدن ثبات و ایجاد تزلزل در کشور

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: دشمن به دنبال برهم زدن ثبات و ایجاد تزلزل در کشور است و از راه جنگ نرم وارد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، امیر دریادار حبیب‌اله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش دیشب در یادواره شهدای مسجد یاب‌الحوائج قائم‌شهر، با بیان اینکه در مدت ۸ سال دفاع مقدس ۳۷ کشور نیروی انسانی خود را در اختیار صدام قرار داده بودند، گفت: وقتی کشورمان ۷۳ هزار نفر از جبهه دشمن را اسیر کرده بود، با احترام و مبتنی بر ارزش‌های دینی از آن‌ها نگهداری می‌کردند.

وی با بیان اینکه قدر امنیت ایران را بدانیم، افزود: با توجه به وضعیت امنیت در شرق و غرب کشور، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را قدر می‌دانیم و این امنیت حاصل همدلی و اتحاد مردم، خون شهدا، ایثارگریها، جان دادن هاست.

امیر دریادار سیاری با اشاره به وضعیت کنونی کشور، و بالابودن قدرت بازدارندگی ایران، گفت: دشمن به دنبال برهم زدن ثبات و ایجاد تزلزل در کشور است و از راه جنگ نرم وارد می‌شود، چراکه می‌داند جرأت جنگیدن با نیرو‌های مسلح ایران که پشتوانه مردمی را داراست، ندارد.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: ابزار کار دشمن برای مقابله با ما عملیات روانی در فضای مجازی، شایعه، اختلاف‌افکنی، تهدید، تطمیع و تحریم است که بایستی همانند زمان دفاع مقدس همدلی، انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم و تحت تأثیر عملیات روانی دشمن قرار نگیریم.
انتهای پیام/آ


حربه دشمن برهم زدن ثبات و ایجاد تزلزل در کشور  است

برچسب ها: برجام ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.