پدیده برای رسیدن به صدر باید از سپیدرود بحران زده عبور کند

پدیده مشهد و سپیدرود رشت در قالب هفته چهارم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاهِ عضدی رشت به مصاف یکدیگر می رومند.

پدیده برای رسیدن به صدر باید از سپیدرود بحران زده عبور کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز با برگزاری دیدار تیم‌های پدیده خراسان مقابل سپیدرود رشت از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود.
 
پدیده که در سه هفته گذشته از لیگ برتر ۶ امتیاز کسب کرده و حالا در رده دوم جدول قرار دارد؛با پیروزی در بازی امروز میتواند حتی صدر نشینی راهم در هفته چهارم تجربه کند.
 
اما وضعیت نا بسامان باشگاه سپیدرود هم مشهدی ها را  اندکی بیشتر به پیروزی امیدوار کرده است.
 
سپیدرود در 3هفته گذشته یک تساوی و دو شکست تلخ را متحمل شده و بعد از جدایی خداداد عزیزی از این تیم وضعیت سرمربی و بازیکنان سپیدرود همچنان مشخص نیست؛ با این شرایط باید سپیدرود را برای این بازی، تیمی ناشناخته توصیف کرد که نه سرمربی‌اش مشخص است و نه ترکیبش و این می‌تواند برای پدیده به نوعی خطرناک هم باشد.

تیم‌های پدیده مشهد و سپیدرود رشت در لیگ برتر تابه‌حال دو بار  به مصاف هم رفته‌اند که هر کدام یک بار موفق کسب پیروزی شده اند.
 
اما در این بازی هر دو تیم با انگیزه‌هایی متفاوت به مصاف هم می‌روند. پدیده‌ای‌ها برای نشان دادن قدرت خود و اینکه قرارگرفتنشان در رده دوم جدول براساس عملکرد خوب فنی‌شان بوده است، به رشت رفته‌اند تا تیم این شهر را شکست دهند.
 
در سوی دیگر، سپیدرودی‌ها برای رهایی از فشار هوادارانشان و البته نجات از منطقه بحران ، به‌دنبال شکست دادن پدیده هستند.
 
پدیده‌ای‌ها در لیگ امسال و تا اینجای کار با ۲ گل خورده و ۳گل زده یکی از بهترین خطوط حمله و دفاعی را دراختیار داشته‌اند. در سوی مقابل، سپیدرود رشت با ۱۰گل خورده در ۳مسابقه، عنوان بدترین خط دفاع را به خود اختصاص داده است.

اما در ترکیب امروز پدیده مقابل سپیدرود به احتمال زیاد از بازیکنان جدیدی هم رونمایی خواهد شد؛ آن‌ها جونیور برزیلی را که یک هافبک هجومی است، همراه خود به رشت برده‌اند و البته یک دروازه‌بان جدید به نام یوسف بهزادی را که سابقه حضور در نفت مسجدسلیمان را داشته است، هم در لیست قرار داده‌اند.
 
سرمربی تیم پدیده در بازی مقابل نفت آبادان، چند بازیکن تیمش را در پست‌های مختلف تغییر داد و بازیکنانش هم عملکرد خوبی از خود نشان دادند.
 
امیر منصوریان و عبدا... حسینی در خط دفاعی، جایگزین رضا ناصحی و قنبری شده بودند و حالا هم باتوجه‌به نوع چمن ورزشگاهِ عضدی رشت که مصنوعی است، به نظر می‌رسد یحیی به ترکیب خط دفاعی خود دست نزند و ناصحی بازهم نیمکت‌نشین باشد.
 
در خط میانی هم پدیده تغییر چندانی نخواهد داشت. اکبر صادقی و مسعود ریگی، زوج خوبی را ساخته‌اند و یک خط جلوتر از آن‌ها سعید صادقی و محمدرضا خلعتبری باتوجه‌به سرعت و قدرت سانتر از جناحین و پاس‌های در عمق می‌توانند موقعیت‌های خوبی را برای مهاجمان خود یعنی حسین مهربان و امین قاسمی‌نژاد بسازند.
 
در ادامه هم قطعا یحیی گل محمدی تعویض‌هایی برای بیشتر اثربخش بودن و تازه‌نفس کردن خط حمله‌اش انجام خواهد داد که به نظر می‌رسد بازهم یونس شاکری و محمد قاسمی‌نژاد و البته این‌بار جونیور برزیلی به‌عنوان یار تعویضی به زمین بیایند.
 
انتهای پیام//ع.ع
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.