برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شهریور امسال در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

حسسن اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت:جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان با پیشینه درخشان به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی و حرفه‌ای سینمای ایران در حوزه کودک و نوجوان به شمار می‌آید.

وی افزود: در راستای تحقق نگرش عدالت فرهنگی، تمرکززدایی در برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های سینمایی و عمومی سازی دسترسی فرهنگی و تقویت ظرفیت‌های مردمی فرهنگ و هنر این جشنواره همزمان با کلیه مراکز استان‌های کشور در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

اسحاقی تصریح کرد:جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از ۹ تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

حسین اسحاقی گفت:در این رویداد هنری تعداد ۱۲ فیلم اکران می‌شود که این فیلم‌ها شامل ۷ فیلم سینمایی ایرانی و ۵ فیلم سینمایی خارجی هستند وخانواده‌ها نیز می‌توانند در کنار کودکان خود به دیدن فیلم‌های جشنواره بنشینند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: برگزاری این جشنواره سبب جذب کودکان و نوجوانان به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری و موجب استحکام بخشی خانواده، تقویت روابط خانوادگی و بین نسلی می‌شود.
انتهای پیام/ی

برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار