احتمال معرفی گوشی جدید ZTE در IFA 2018

کمپانی ZTE پس از مدت‌ها دوری از زمینه فناوری، احتمال دارد گوشی جدیدی به نام Axon 9 را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی کند.

احتمال معرفی گوشی جدید ZTE در IFA 2018به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما می‌دانیم که چه بلایی سر کمپانی ZTE آمد. این شرکت چینی به دلیل شکستن تحریم‌ها و استفاده از اجزاء آمریکایی که در کشورهایی که قرار نبود با آن‌ها در فعالیت باشد، از طرف آمریکا مورد تحریم قرار گرفت و در آمریکا خرید این گوشی‌ها ممنوع شد. حالا ZTE دوباره از طرف آمریکا رفع تحریم شده است و می‌تواند در این کشور فعالیت کنند اما باید گوشی‌های خود را تغییر نام دهد.

چندین ماه طول کشید و صحبت‌های زیادی بین شرکت چینی و دولت آمریکا صورت گرفت تا اینکه ZTE موفق شد مجوز فعالیت خود را در آمریکا بگیرد و حاضر است گوشی‌های جدید خود را معرفی کند. روز گذشته، ZTE پوستری را در توئیتر خود منتشر کرد که حضور این کمپانی در نمایشگاه IFA 2018 را تأیید می‌کند. بر اساس این پوستر، ZTE قرار است از 31 آگوست تا 5 سپتامبر در این نمایشگاه و به عنوان رهبر نوآوری‌های 5G حضور خواهد داشت.

تصویر فاش شده دعوتنامه ZTE این روزها، در فضای مجازی چرخیده است که یک عدد 9 بزرگ را نشان می‌دهد. خیلی از منابع که این تصاویر را فاش کرده‌اند، خبر از معرفی رسمی Axon 9 توسط ZTE می‌دهند. ZTE پس از ین همه دردسری که داشت، باید تلاش زیادی بکند تا دوباره بتواند اعتبار گذشته خود را کسب کند. ZTE حتما تلاش خواهد کرد تا با معرفی نسل جدید گوشی خود، باعث تعجب رسانه‌ها و روزنامه‌های فعال در زمینه فناوری شود تا بتواند اعتبار خود را دوباره کسب کند.

احتمال معرفی گوشی جدید ZTE در IFA 2018

احتمال معرفی گوشی جدید ZTE در IFA 2018

انتهای پیام/

احتمال معرفی گوشی جدید ZTE

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار