آتش سوزی منزلی در مشهد منجربه مرگ ۲ نفر شد

آتش سوزی گسترده منزلی واقع در منطقه سیدی مشهد منجر به سوختگی شدید و فوت یک دختر و پسر بچه شد.

گستردگی آتش منجربه مرگ ۲ نفر در مشهد شد مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛گفت: این حادثه ساعتی قبل طی تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که با توجه به دریافت اطلاعات اولیه و محبوسی افراد درمنزلی حدود ۳۵ متری، ستاد فرماندهی این سازمان بلادرنگ چندین ایستگاه عملیاتی همراه با گروه نجات تخصصی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: آتش نشانان از ۳ ایستگاه ۲۰،۱۳،۱۱ سریعا به محل حریق اعزام و به محض رسیدن با حجم گسترده‌ای از آتش و دود مواجه شدند که در مرحله اول اقدام به نجات محبوسین از میان دود و شعله‌های آتش کردند که بعلت حجم حریق و حرارت موجود در منزل گرفتار و محبوس شده بودند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد تصریح کرد: افراد محبوس شده که یک دختر ۱۶ ساله و یک پسر بچه۳ ساله  هستند که طبق تایید اورژانس ۱۱۵ متاسفانه بر اثر دود گرفتگی و سوختگی شدید دچار خفگی و مرگ شده اند.

رضایی گفت: متاسفانه در لحظه‌ی اولیه حریق و مشاهده آتش، شهروندان اقدام به اطفا و نجات می کنند که بعلت عدم تجربه و تجهیزات دست از کار می کشند و سپس با آتش نشانی تماس می گیرند که این تایم بسیار زیادی را صرف و هدر داده است.

وی افزود:طبق بررسی‌های اولیه احتمال بازی کردن یکی از کودکان با آتش و مواد قابل اشتعال متصور است که علت دقیق آتش سوزی و میزان خسارت وارده در دست بررسی میباشد.
 
انتهای پیام//م.خ
 

آتش سوزی منزلی در منطقه سیدی مشهد

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.