رئیس جشنواره «شهروندان برگزیده» همدان:

۶۸ شهروند برگزیده همدان تجلیل می‌شوند

رئیس جشنواره «شهروندان برگزیده» همدان گفت: ۶۸ شهروند برگزیده همدان تجلیل می‌شوند.

۶۸ شهروند برگزیده همدان تجلیل می‌شوندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید بادامی‌نجات رئیس جشنواره عصر یکشنبه در نشست خبری جشنواره «شهروندان برگزیده» همدان با بیان اینکه این جشنواره از بهمن ماه سال گذشته کلید خورد، عنوان کرد: ثبت‌نام‌ها تا پایان اسفندماه ادامه داشت.

وی از ثبت نام یک هزار نفر خبر داد و گفت: ثبت‌نام‌ها به صورت خود اظهاری، معرفی سایر افراد، ادارات و سازمان‌ها بوده است.

بادامی بابیان اینکه پرونده‌ها تا ۳۱ فروردین‌ماه در دبیرخانه تکمیل شد، عنوان کرد: پرونده‌ها پس از تکمیل مورد بررسی قرار گرفت و ۱۸۰ پرونده به مرحله بررسی نهایی رسید که پس از ۲۵ جلسه داوری نفرات نهایی گزینش شدند.

وی با بیان اینکه ۶۸ شهروند برگزیده انتخاب شدند، عنوان کرد: ۱۰ شهروند، ۱۳ نفر مفاخر، ۲۵ نفر از اقشار مختلف معلمان، مهندسان، پزشکان، ۱۲ شهروند عامل به وظایف شهروندی و ۲ نفر در بخش ویژه محیط زیست و انرژی‌های تجدیدپذیر این دوره جشنواره منتخب شدند.

وی با بیان اینکه یک خانواده نیز به عنوان شهروند افتخاری انتخاب شد که کلید شهر همدان توسط شهردار به این خانواده اهدا می‌شود، به انتخاب یک شهروند افتخاری شایسته تقدیر اشاره کرد و گفت: ۴ شهروند نیز از سوی شهرداری در بخش اتوبوسرانی، تاکسیرانی، آتش‌نشانان و پاکبان نمونه انتخاب شده اند.

بادامی‌نجات اضافه کرد: با توجه به اینکه تعداد ثبت‌نامی در بخش بانوان کمتر بود ۲۰ درصد برگزیدگان از بخش بانوان است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان نیز بابیان اینکه این جشنواره پس از حدود ۱۱ سال برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این جشنواره را الگوسازی شهروندان برگزیده برای جشنواره‌های آینده برشمرد.

کامران گردان در باره اعتبار در نظر گرفته شده برای برگزاری جشنواره عنوان کرد: در بخش جوایز ۱۵۰ میلیون تومان و سایر موارد نیز ۵۰ میلیون تومان برای این جشنواره در نظر گرفته شد.

وی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره شهروند برگزیده ۳۱ مردادماه همزمان با عید سعید قربان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

تجلیل از شهروندان همدانی

منبع: مهر

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.