حمله به بالگرد آمریکا در عراق/ چند نظامی کشته و زخمی شدند

ائتلاف بین‌المللی تحت فرماندهی آمریکا از کشته شدن یک نظامی آمریکایی و زخمی شدن چند نفر بر اثر سقوط یک بالگرد در عراق خبر داد.

سقوط بالگرد آمریکا در عراق/چند نظامی کشته و زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سقوط بالگرد آمریکایی در عراق چند کشته و زخمی برجای گذاشت.

بنا به گزارش وب‌سایت نیوزویک، بامداد روز دوشنبه یک بالگرد عملیات ویژه آمریکا در عراق سقوط کرد که بر اثر آن چند نظامی ائتلاف موسوم به «ائتلاف بین المللی ضد داعش» زخمی شده‌اند. آمریکا رهبری این ائتلاف را در عراق و  سوریه به عهده دارد.

به نوشته نیوزویک هنوز علت سقوط  بالگرد «ام‌اچ-۶۰ بلک هاوک» در عراق مشخص نیست، اما منابع نظامی آگاه می‌گویند این بالگرد هنگام بازگشت از عملیات کوتاهی در منطقه‌ای نامشخص سقوط کرده است.

­شبکه تلویزیونی الحدث نیز به نقل از بیانیه ائتلاف بین المللی تحت فرماندهی آمریکا از کشته شدن یک نظامی آمریکایی و زخمی شدن چند نفر بر اثر سقوط این بالگرد در روز نوزدهم اوت در عراق خبر داد.

«شان رایان»، سخنگوی ائتلاف آمریکایی در گفتگو با «نیوزویک» سقوط بالگرد آمریکایی در عراق را تأیید کرد. این ائتلاف همچنین علت سقوط بالگرد مذکور را تیراندازی مهاجمان اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار