رئيس فدراسيون شطرنج:

اسامی بيش از ٣٠ هزار شطرنج باز ايرانى در سايت فدراسيون جهانى ثبت است

رئيس فدراسيون شطرنج گفت: اسامی يش از ٣٠ هزار شطرنج باز ايرانى در سايت فدراسيون جهانى ثبت است و بیش از ٥٠ داور بین المللی از کشورمان مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانى را قضاوت می‌کنند.

بيش إز ٣٠ هزار شطرنج باز ايرانى ثبت سايت فدراسيون جهانى هستندپهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: اسامی يش از ٣٠ هزار شطرنج باز ايرانى در سايت فدراسيون جهانى ثبت است و بیش از ٥٠ داور بین المللی از کشورمان مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانى را قضاوت می‌کنند و این روند رو به رشد خواهد بود. 
 
وی افزود: توجه به استعدادیابی در استان‌ها، برگزاری حدود ١٠ مسابقه بین المللی در استان‌های کشور و برنامه‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران از جمله برنامه‌های فدراسیون تا پایان سال جارى است.

پهلوان زاده  اضافه کرد: در ادامه مجمع انتخاباتى هیأت شطرنج خراسان رضوى با حضور ۱۳ عضو از ۱۷ عضو مجمع انتخابی این هیئت  برگزار شد و پس از رای گیری  رضا پاشا نجاتی توانست با کسب ۱۲ رای از مجموع ۱۳ رای ماخوذه به مدت ۴ سال ریاست هیات شطرنج خراسان رضوی را بر عهده بگیرد.


انتهای پیام // م.ا
 

رضا پاشانجاتی برای  ٤ سال سکاندار هیات شطرنج خراسان رضوى شد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شطرنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.