جدیدترین شکارچی پهپاد«دِرون هانتر» به کدام کشور فروخته شد+ عکس

در مانوری واقعی یک پهپاد مجهز به بمب توسط «دِرون هانتر» در کوه‌های یوتا شکار شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛جدیدترین شکارچی پهپاد موسوم به DroneHunter به پنتاگون فروخته شد تا وزارت دفاع آمریکا با تکیه‌بر آن، بتواند کنترل بهتری بر آسمان، علیه پرنده‌های ناشناس فنّاورانه داشته باشد.کمپانی مستقر در یوتا، Fortem Technologies، «پهپادی خوب» را توسعه داده است تا بتواند پهپاد‌های خطرناک را شکار کند.

«دِرون هانتر» جدیدترین شکارچی پهپاد +عکس

«تیموتی بین» مدیر اجرایی کمپانی می‌گوید: گشت زنی در فضای هوایی با تشخیص هر نوع شی ناخواسته و غریبه اعم از پهپاد و انواع ربات دشمن توسط «دِرون هانتر» رصد شده و طبق تعریف به‌صورت امن دست به شکار آن‌ها می‌زند.

در مانوری واقعی یک پهپاد مجهز به بمب توسط «دِرون هانتر» در کوه‌های یوتا شکار شد. نحوه عملیات بدین گونه بود که پس از شناسایی پهپاد دشمن، «دِرون هانتر»، به عرض یک متر، بدون دخالت انسانی به شکار آن پرداخت و در عرض چند ثانیه، با یک شلیک حساب‌شده توری روی آن انداخت. تورمانند گلوله با سرعتی معادل ۸۰ مایل بر ساعت سرعت دارد و اشیای مظنون را تا فاصله ۷ متری مورد هدف «تور» خود قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید:پهپاد تاشو و سبک Anafi مناسب‌ترین پهباد برای فضای باز 


پس از شکار به‌صورت خودکار از طریق جی‌پی‌اس متصل به تور، ردیابی شده و پهپاد شکار شده توسط انسان جمع‌آوری می‌شود. از نکات قابل توجه اینکه «دِرون هانتر» قادر به شکار چند پهپاد هم زمان است که این محصول را متفاوت از محصولات مشابه می‌کند.

اوایل این ماه و پس از سوءقصد به جان رئیس‌جمهور ونزوئلا از طریق پهپاد، داستان شکار پهپاد‌های دشمن اهمیت زیادی پیداکرده است و رصد آسمان توسط پنتاگون در اولویت کاری قرارگرفته است.فرودگاه‌ها و استادیوم‌ها دو محل اصلی فعلی برای شکار انواع پهپاد‌های مزاحم هستند.

منبع:خبر آنلاین

انتهای پیام/

«دِرون هانتر»؛ جدیدترین شکارچی پهپاد متعلق به پنتاگون

برچسب ها: آمریکا ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار