آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار فرمانده انتظامی قم:

مسئولان قم وظیفه سنگینی برعهده دارند

آیت الله علوی گرگانی گفت:انتظاری که مردم از قم دارند از استان‌های دیگر بیشتر است،مسئولان قم وظیفه سنگینی برعهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛  آیت‌الله علوی‌گرگانی از مراجع عظام تقلید ، امروز در دیدار با سردار آقاخانی، فرمانده انتظامی قم اظهار کرد: شهر مقدس قم همواره مورد توجه است و وجود بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت‌(ع) و حوزه‌های علمیه به این شهر ارزش و معنویت بی‌نظیری داده است.

وی با بیان اینکه استان قم نسبت به دیگر استان‌های کشور تفاوت دارد، افزود: مسئولان این استان وظیفه سنگینی را برعهده دارند، با توجه به وجود مراجع و شخصیت‌هایی که با همه دنیا ارتباط دارند قم شهر بسیار مهم و خاصی است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم رفع مشکلات استان قم توسط مسئولان تصریح کرد: انتظاری که مردم از شهر مقدس قم دارند از استان‌های دیگر بیشتر است و هیچ‌گاه نباید نسبت به مشکلات قم بی تفاوت بود.

این مرجع تقلید با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی گفت: دشمن همواره منتظر است تا از هر موضوعی به سوءاستفاده بپردازد، باید مراقب باشیم که هیچ لغزشی نکرده و فرصت را از دشمن بگیریم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی خاطرنشان کرد: انسان هنگامی که در لباس خدمت قرار می‌گیرد باید پاسخگوی آن لباس باشد که امکان دارد لباس روحانیت و لباس نیروی انتظامی باشد.

انتهای پیام/ش

دیدار فرمانده انتظامی قم با آیت الله علوی گرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار