مدیر شبکه دو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سریال «بازی نقاب‌ها» بعد از «پدر» پخش می‌شود/ شبکه دو قرارگاه معلم و مدرسه است

جعفری جلوه با اعلام جدول پخش جدید این شبکه گفت: سریال «بازی نقاب ها» مراحل نهایی فنی را سپری می‌کند و پس از پایان سریال «پدر» روی آنتن شبکه دو می‌رود.

سریال «بازی نقاب ها» بعد از «پدر» روی آنتن می رود/ شبکه دو قرارگاه معلم و مدرسه استمحمد رضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛با تاکید بر اینکه شبکه دو به نوعی قرارگاه معلم و مدرسه است، درباره تولید مجموعه مستند «غوغای بی هیاهو» گفت: شبکه دو سیما با توجه به گستردگی که در موضوعات دارد و بر اساس خانواده محور بودن آن، طیف وسیعی از مخاطبان را در حوزه خانواده، معلم و مدرسه و سایر حوزه‌ها دربرمی گیرد، که البته خوشبختانه در این زمینه گام‌های خوبی مانند تولید مجموعه مستند «غوغای بی هیاهو» برداشته شده است. بخش اعظم این مجموعه که تصویرگر معلمین فداکار و خلاق در محیط‌ها و مناطق صعب و دشوار کشور می‌باشد پخش شده وپس از پایان و در ادامه انشالله دیگر قسمت‌های آن به سراغ موضوعاتی همچون خیرین مدرسه ساز و مدرسه‌دار خواهد رفت.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده درباره برنامه تلویزیونی «کام شیرین» اظهار کرد: ما در راستای تحکیم خانواده و نقش محوری آن در سلامت جامعه، برنامه «کام شیرین» را برای جوان‌هایی که در پی ازدواج و آموزش مهارت‌های خانواده هستند، سری جدیدی را اخیرا در نظر گرفتیم. درواقع این برنامه دو دوره موفق را پشت سر گذاشت و انشاالله در فصل جدیدخود هم بتواند موفق عمل کند.

مدیر شبکه دو سیما در خصوص سری مستند‌های دست آفریده‌ها که با مشارکت سازمان گردشگری و صنایع دستی تولید شده است، بیان کرد: ما در شبکه دو به هنر‌های سنتی و صنایع دستی که جزو مشاغل خانگی مهم تلقی می‌شود توجه ویژه به عمل اورده ایم و باور داریم؛ حیطه این نوع مشاغل نیز با صنایع دستی ما عجین شده. بر همین اساس پیش تفاهم نامه‌ای با معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منعقد کرده‌ایم که در پی آن مستند «دست آفریده ها» که در مرحله تولید قرار گرفته است به زودی پخش می‌شود و امید داریم مخاطبان خود را اغنا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه سریال «بازی نقاب ها» به زودی به روی آنتن خواهد رفت، ادامه داد: این سریال هم اکنون مراحل نهایی فنی خود را سپری می‌کند و امید است که پس از اتمام مجموعه «پدر» تقدیم مخاطبان شود.

جعفری جلوه درباره پخش دو برنامه گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما، گفت: شاهد روند تولید مجموعه «دوقلوها» هستیم که در ۱۰۰ قسمت درحال ساخت است و تولید آن با همت گروه سازنده با جدیت دنبال می‌شود. همچنین درحال حاضر فصل سوم «محله گل و بلبل» از عید سعید قربان روانه آنتن خواهد شد و پخش آن در ۱۰۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، در ماه‌های پیش رو تقدیم مخاطبان می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار