بازدید مدیر شبکه دو از پشت صحنه برنامه «دوقلوها»

مدیران شبکه دو به همراه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت از روند تولید مجموعه نمایشی دوقلوها بازدید کردند.

بازدید مدیر شبکه دو از پشت صحنه برنامه «دوقلوها»به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیران شبکه دو به همراه معاون اجتماعی وزارت بهداشت امروز دوشنبه 29 مرداد از پشت صحنه مجموعه نمایشی «دوقلوها» بازدید کردند.

در این دیدار محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما ضمن تقدیر از عوامل این مجموعه گفت: این دومین تجربه ای است که به این شکل قرار است تولید شود. پس از برنامه محله گل و بلبل عموپورنگ که به این شکل و در قالب نمایشی توانست تجربه موفقی را به ثمر بنشاند ، امیدواریم در این مجموعه هم موفق باشد.

وی ادامه داد: کنار هم قرار گرفتن این سه نفر( عموهای فیتیله ای) که دارای وحدتی خاصی هستند و نمی توان آنها را از هم جدا کرد، مخاطبان با سنین مختلف را پای برنامه خواهد نشاند.

مدیر شبکه دو بیان کرد: این دست از برنامه ها مخاطبان جمعی دارد و می تواند در خانواده ها بسیار تاثیرگذار عمل کند. به همین سبب  بهترین فضا برای فرهنگ سازی در حوزه های مختلف از جمله حوزه سلامت است.

وی درباره زمان پخش برنامه و تعداد قسمت های در نظر گرفته شده افزود: این برنامه در 100 قسمت 40 دقیقه ای در نظر گرفته شده است که بی تردید با در نظر گرفتن ابعاد کار، زمان پخش مناسبی در اختیار آن قرار خواهد گرفت.

جعفری درباره محتوای مجموعه دوقلوها گفت: محور قرار گرفتن یک فروشگاه و موضوع عرضه و تقاضا که الگوی مصرف مناسب را می تواند فرهنگ سازی به همراه پیام های این برنامه در حوزه سلامت ، محتوای ارزشمندی را برای این مجموعه پدید آورده است.

ایازی:رسانه ملی نقش دانشگاه عمومی دارد

سید محمدهادی ایازی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت که در این مراسم حضور داشت، گفت: از آنجایی که رسانه ملی نقش دانشگاه عمومی را ایفا می کند باید برای ارتقاء سطح سواد علمی مردم چنین برنامه هایی را با مشارکت بخش سلامت تولید کند تا تاثیرگذاری کاملی بر اقشار مختلف مردم داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای اینکه مردم زندگی سالم تری داشته باشند، باید آموزش ببینند و چه گروهی تاثیرگذارتر از کودکان که مانند موضوع بستن کمربند ایمنی بر روی والدین خود نیز اثر بازدارنده می گذاشتند.

ایازی با اشاره به ورود وزارت بهداشت به برنامه های این چنینی تلویزیون اظهار کرد: نظر ما درباره ترویج فرهنگ صحیح حوزه  سلامت، همین برنامه های ترکیبی است که می توانند در خلال کارهایشان به این حوزه ورود کارشناسی کنند.

تهیه کننده این برنامه مهدی بصیری نیز با بیان اینکه پیش تولید این برنامه در اوج هیجانات اقتصادی انجام شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا با همه سختی های مجموعه ، کیفیت کار را فدای شرایط نکنیم و کار ارزشمندی را روانه آنتن شبکه دو سیما کنیم.

در این مراسم که عموهای فیتیله ای هم با گریم برنامه در پشت صحنه حضور داشتند ، درباره سختی کار و ساعات طولانی تصویربرداری که گاهی به 12 ساعت می رسد، توضیحاتی را ارائه دادند .

در پایان این برنامه برخی از قسمت های آماده شده برای حضار به نمایش درآمد و مدیران شبکه به همراه تیم برنامه سازی به تماشای آن نشستند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار