در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شخصیت درون گرای یاشار برای من یک چالش بزرگ بود

بابک انصاری بازیگر نقش یاشار در سریال «بازی نقاب ها» گفت: یاشار یک انسان آرام و درونی است از این رو بازی در نقش یک کاراکتر درون گرا برای من یک چالش بزرگ بود.

شخصیت درون گرای یاشار برای من یک چالش بزرگ بودبابک انصاری بازیگر نقش یاشار در «سریال بازی نقاب ها» که هم اکنون از شبکه دو در حال پخش است، در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ایفای نقش اصلی این مجموعه و چالش‌های بازی در این سریال گفت: اصولا کار بازیگری کار دشواری است و من هم مانند تمام همکاران خودم این سختی را تحمل کردم.

وی بیان کرد: کار تصویربرداری این فیلم حدود ۹ ماه به طول انجامید و ما در لوکیشن‌های اصلی سریال شامل شهر گنبد و بندر ترکمن به طور پیوسته مشغول کار بودیم که سختی دوری از خانه و خانواده را هم باید به آن اضافه کرد.

وی درباره گویش و لهجه ترکمن‌ها که در فیلم کمتر استفاده شده است، تصریح کرد: خواست کارگردان و عوامل سریال بر این بود که به دلیل آنکه سریال برای پخش سراسری در نظر گرفته شده است امکان قرار دادن زیرنویس برای دیالوگ‌ها وجود ندارد و زبان معیار را برای سریال در نظر بگیریم، البته لالایی‌های محلی ترکمنی یا همان «هودی خوانی» در فیلم استفاده شده که به جذابیت کار افزوده است.

بازیگر نقش یاشار در سریال «بازی نقاب ها» درباره قبول این نقش گفت: بازی در نقش یک کاراکتر درون گرا برای من در این سریال یک چالش بزرگی بود زیرا یاشار یک انسان آرام و درونی است و بازی‌های بدون دیالوگ فراوانی را در فیلم بازی می‌کند، اصل این اتفاق هم به این دلیل بود که اساسا انسان‌هایی که با حیوان خصوصا اسب سر و کار دارند آدم‌هایی آرام و درون گرا هستند و خیلی کنش و واکنشی نسبت به پیرامون خود ندارند.

شخصیت درون گرای یاشار برای من یک چالش بزرگ بود

انصاری ادامه داد: با صلاحدید کارگردان و پیشنهاد من به دلیل آنکه شخصیت یاشار بسیار درون گرا است برخی از دیالوگ های من حذف شد و جایش را به بازی های حسی در سریال داد.

وی افزود: من زمانی که نقش به من پیشنهاد شد به دلیل کشش قصه و داستان به سریال علاقه‌مند شدم و از زمان حضورم بر سر کار با اهالی ترکمن و دوستانی که پیدا کرده بودم ارتباط برقرار کردم تا بتوانم با آداب و رسوم این عزیزان آشنا شوم.

بازیگر نقش یاشار درباره اعتقاد ترکمن‌ها به اسب و جایگاه این حیوان نجیب در زندگی آنها گفت: اسب هویت ترکمن‌ها است و اگر در قوم ترکمن اسبی بمیرد، اهالی به خانه‌ او می‌روند و تسلیت می‌گویند که این موضوه اهمیت این حیوان را در زندگی ترکمن‌ها نشان می‌دهد و من هم سعی کردم با وجود مربی سوار کاری که در کنارم قرار گرفت بتوانم به درستی نقش را ایفا کنم و در دوجلسه اسب سواری را بیاموزم.

انصاری در پایان گفت: امیدوارم مخاطبان این سریال بتوانند با فضای بکر و داستانی که گره و تعلیق‌های جذابی را دنبال می‌کند ارتباط برقرار کنند و از این کار رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
سلام من از اواسط سریال پیگیر سریال شدم و واقعا لحظه به لحظه اش را دنبال می کنم و برایم جذاب است خدا قوت به تمام عوامل سریال الخصوص اقای انصاری بسار بازی روان و زیبایی دارید با این سریال دید گاهم نسبت به بازی ایشان عوض شد و شاید باور نکنید اما من موقعی که می خواهم راجع به این سریال صحبت کنم می گویم سریال یاشار و این به خاطر بازی خوب ایشان است که سریال را به نام خود تمام کرد .
Iran (Islamic Republic of)
زهره صابری
۱۰:۴۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
سلام ممون بابت انتشار این مطلب و تشکر ازعوامل این سریال
آخرین اخبار