درخشش دانش آموز مشبک کار رفسنجانی در کشور

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رفسنجان گفت: دانش آموز مشبک کار رفسنجانی موفق به کسب رتبه برتر در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور شد.

درخشش دانش آموز مشبک کار رفسنجانی در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شیخ زاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش فسنجان گفت: فاطمه مغویی دانش آموز پایه پیش دانشگاهی از مدرسه رسالت این شهرستان دررشته مشبک روی مس موفق به کسب رتبه برتر در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور شد.

وی افزود: سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور روز‌های ۲۵ تا ۲۹ مردادماه گذشته با حضور ۲ هزار دانش آموز دختر و پسر در اردوگاه شهید باهنر تهران و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

وی گفت: در مهرماه سال گذشته ۶ میلیون نفر از کل مدارس کشور در این مسابقات شرکت کرده بودند که از این تعداد حدود ۲ هزار نفر به سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور راه یافتند.

شیخ زاده افزود: در رفسنجان هم حدود یکهزار نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند که از بین آن‌ها فاطمه مغویی به مرحله کشوری راه یافت و در آن مسابقات هم رتبه برتر کشور را در رشته هنر‌های دستی تجسمی شاخه مشبک روی مس را به دست آورد.
هر ساله در مهرماه دانش آموزان مدارس هر منطقه‌ای در مسابقات فرهنگی هنری در شاخه‌های مختلف از جمله هنر‌های دستی تجسمی، رسانه و فضای مجازی، ادبی، پژوهش و هنر‌های آوایی، موسیقی، قلم زنی و دیگر رشته‌های هنری شرکت کرده و تعدادی منتخب به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.
انتهای پیام/ح

رتبه کشوری دانش آموز رفسنجانی در مشبک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار