بولتون: با مشاور امنیت ملی روسیه درباره موضوع دخالت در انتخابات آمريکا به نتيجه نرسيديم

مشاور امنیت ملی آمریکا پس از دیدار با همتای روسی‌اش گفت در این نشست درباره موضوع دخالت مسکو در انتخابات آمریکا نتیجه‌ای حاصل نشد.

بولتون: با مشاور امنیت ملی روسیه درباره موضوع دخالت در انتخابات آمريکا به نتيجه نرسيديمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزيره مباشر، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، پس از دیدار با همتای روسی اش در ژنو در یک نشست خبری گفت: در این دیدار، مسئله انتخابات آمریکا و دخالت در آن را مطرح کردم، اما به نتیجه توافقی دست پیدا نکردیم.

بولتون که ائتلاف تحت رهبری کشورش به‌طور غيرقانونی در سوريه حضور دارد، گفت: هدف ما آن است که همه نیروهای ایرانی به کشورشان بازگردند. روسیه خروج ایران از سوریه را غیرعملی می داند.

بولتون همچنین گفت: در دیدار با همتای روسی ام درباره مسئله ایران گفتگو کردیم. ما درباره ایران و تحریم های اعمال شده بر این کشور و علت اعمال این تحریم ها گفتگو کردیم. وی افزود: تحریم های ایران در زمان تعیین شده اعمال خواهد شد.

همچنین؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین دبیر شورای امنیت ملی روسیه پس از دیدار با جان بولتون همتای آمریکایی اش در ژنو گفت: توافق کردیم تعامل در سطح شوراهای امنیت ملی دو کشور از سر گرفته و کانال های تماس بین وزارتخانه های ذیربط برقرار شود. درباره امنیت سایبری، اوضاع سوریه و خاورمیانه گفتگو کردیم. برای امضای بیانیه مشترک برنامه ریزی کرده بودیم، اما واشنگتن اصرار داشت مسئله دخالت روسیه در انتخابات را مطرح کند.

انتهای پیام/

دخالت ادعایی مسکو در انتخابات آمریکا، محور گفتگوی مشاوران امنیت ملی آمریکا و روسیه

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار