قدردانی عهد التمیمی از حمایت‌های سید حسن نصرالله

دختر مبارز فلسطینی که به تازگی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده است، از حمایت‌های دبیرکل حزب الله لبنان قدردانی کرد.

قدردانی عهد التمیمی از حمایت‌های سید حسن نصراللهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجدید، عهد التمیمی، دختر مبارز فلسطینی که به تازگی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده است، از حمایت های سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، قدردانی کرد.

عهد التمیمی در مصاحبه با این شبکه، خطاب به وعد التمیمی برادر خود که به چهارده ماه زندان محکوم شده است، گفت: همه ما با تو هستیم و از تو حمایت می کنیم. می دانیم که تو از زندابان‌هایت قوی‌تر هستی. اطمینان داریم که تو به صبر و ایستادگی ادامه خواهی داد. رفتن به زندان باعث تقویت اراده ما در برابر اشغالگران می شود. زندگی ما در سایه حضور اشغالگران، زندگی عادی نیست.

التمیمی افزود: نظام های عربی در مسئله فلسطین کوتاهی کرده اند و امید من همیشه به ملت ها و نه دولت هاست.

وی درباره تمجید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان از خود، خاطر نشان کرد: به سید حسن نصرالله درود می فرستم و از او تشکر می کنم. بدون شک سخنان او روحیه ما، یعنی نه فقط شخص من، بلکه همه ملت فلسطین را تقویت کرد. زیرا مسئله شخص من مطرح نیست، بلکه من نماد یک ملت و نماینده ملت فلسطین هستم. سخنان او بیانگر حمایت از همه ملت فلسطین بود. همه ما به او افتخار می کنیم. بدون شک، من از ادامه همه نوع مقاومت حمایت می کنم، زیرا همه اینجا سرزمین فلسطین است و آوارگان باید بتوانند به خانه های خود در سراسر سرزمین فلسطین بازگردند.

انتهای پیام/

واکنش دختر مبارز فلسطینی به حمایت‌ دبیر کل حزب‌الله لبنان از  وی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
واقعا برای این بی حجاب روسپی متاسفم بهتره اول برود حجابش را درست کند بعد مبارزه با اسرائیل غاصب
آخرین اخبار