ممانعت سازمان‌های امنیتی تحت نظر عباس از وقوع عملیات ضدصهیونیستی

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت، سازمان‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین جلوی یک عملیات بزرگ ضدصهیونیستی مبارزان فلسطینی را کرانه باختری گرفتند.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی روزنامه رأی الیوم نوشت: یدیعوت آحارونوت دیروز جمعه به نقل از برخی منابع امنیتی فلسطینی و اسرائیلی فاش کرد سازمان‌های امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین چند روز پیش توانستند تلاش برای اجرای یک عملیات بزرگ و راهبردی را علیه سربازان اسرائیلی در خیابان ۴۳۳ واقع در نزدیکی شهر قدس و نزدیک به دو روستای فلسطینی بیت لقیا و بیت عنان خنثی کنند.

آن‌ها گفتند سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به طور مستقیم و به موقع اطلاعاتی از این عملیات دریافت کردند.

یدیعوت آحارونوت به نقل از این منابع افزود جنبش جهاد اسلامی فلسطین یا حزب‌الله لبنان با هدف کشتن بیشترین تعداد ممکن از سربازان صهیونیست عملیات در منطقه موسوم به منطقه «سی» را طراحی کرده بودند.

این منابع -که نخواستند نامشان به علت حساسیت موضوع فاش شود- ضمن اشاره به جزئیاتی از این عملیات گفتند سازمان‌های امنیتی فلسطینی بمب بزرگی را که قرار بود در مسیر نظامیان رژیم صهیونیستی منفجر شود، خنثی کردند.

یدیعوت آحارونوت به نقل از منابع امنیتی در تل‌آویو و رام‌الله نوشت تحقیقات در خصوص این قضیه همچنان ادامه دارد.

این روزنامه صهیونیستی نوشت این دومین بار است که سازمان‌های امنیتی فلسطینی یک عملیات فدایی را علیه سربازان ارتش رژیم صهیونیستی خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار