گاز رسانی به ۳۴ روستای کوهستانی و ۲۵ واحد صنعتی در گیلان

در هفته دولت ۳۴ روستای کوهستانی و ۲۵ واحد صنعتی گیلان از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در هفته دولت امسال ۳۴ روستای صعب العبور و کوهستانی رودبار، لنگرود، تالش و املش و ۲۵ واحد صنعتی با اعتباری افزون بر ۱۱۶ میلیارد ریال از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این تعداد از پروژه‌های گازرسانی، مجموع مشترکان گاز در هفته دولت به یک میلیون و ۲۸ هزار مشترک افزایش می‌یابند افزود: با گازرسانی به این روستا‌ها در هفته دولت ۹۷، مجموع روستا‌های بهره‌مند از گاز در گیلان به یک هزار و ۹۴۲ روستا و درصد بهره مندی خانوار‌های روستایی استان به ۹۴.۲ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به افتتاح طرح گازرسانی به ۲۵ واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر ۷.۱ میلیارد ریال گفت: گازرسانی گسترده در گیلان به ویژه در روستا‌ها و مناطق دورافتاده سبب رونق اقتصادی در استان شده و عامل تسهیل مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای موفقیت آمیز پروژه‌های بند «ق» تبصره دو قانون بودجه ۹۳ کشور خبر داد و افزود: شرکت گاز گیلان توانسته در مدت ۵ سال درصد بهره مندی خانوار‌های روستایی استان را در حدود ۳۰ درصد افزایش داده و مجموع مشترکان خود را به بالای یک میلیون مشترک برساند.

حسین اکبر تصریح کرد: این شرکت با اجرای پروژه‌های کیفی مختلفی از قبیل اجرای پروژه‌های قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن‌های ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان، راه اندازی سامانه اعلام کارکرد و پرداخت تلفنی ۳۴۱۵ و نیز اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان برای افزایش سطح رضایتمندی مشترکیان گام‌های مؤثری برداشته است.

 

انتهای پیام/م.ع

در هفته دولت به ۵۹ روستای کوهستانی و واحد‌های صنعتی گیلان گاز رسانی می‌شود

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.