معاون امور استان‌های رسانه ملی در شهرکرد:

بخش بین‌الملل به جشنواره تولیدات صداوسیما اضافه می‌شود

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: بخش بین الملل به جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما اضافه می‌شود.

بخش بین الملل به جشنواره تولیدات صدا و سیما اضافه می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی در حاشیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‎های صدا و سیما به میزبانی چهارمحال و بختیاری گفت: از دوره بیست و چهارم در سال ۱۳۹۹، بخش بین الملل به این جشنواره اضافه خواهد شد.

وی افزود: جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما جزو با سابقه‌ترین جشنواره‌های فرهنگی کشور است که اجرای آن از سال ۱۳۷۲ آغاز شده و بیست و یکمین دوره آن امسال در چهارمحال و بختیاری بام ایران در حال برگزاری است.

دارابی، هدف اصلی برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما را ارتقای تولیدات رسانه‎ای، تبادل تجربیات و رقابت سالم بین برنامه سازان و هنرمندان بیان کرد.

گفتنی است: بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، چهل سال پایداری، پیشرفت و افتخار» از امروز شنبه ۳ شهریور ۹۷ به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در منطقه گردشگری تالاب چغاخور بروجن آغاز شد و تا دوشنبه ۵ شهریور به مدت سه روز ادامه دارد.

در مجموع ۱۰ هزار و ۲۶ اثر رسانه‌ای در حوزه‌های خبر، سیما، رادیو، موسیقی، پژوهش و فضای مجازی، به دبیرخانه این جشنواره ارسال و توسط ۱۲۸ داور ارزیابی گردید.

انتهای پیام/خ

بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.