فرماندار گچساران؛

اشتغالزایی در گچساران با اجرای طرح های هفته دولت

با بهره برداری و یا کلنگ زنی ۴۳ طرح عمرانی در شهرستان گچساران برای ۱۵۶ نفر شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فرماندار گچساران دیشب در گفتگوی ویژه خبری گفت: از این تعداد ۳۶ طرح تکمیل و آماده بهره برداری و بقیه کلنگ زنی و کاراجرایی آن‌ها آغازمی شود.
عبدالرحیم رحیمی اعتبارات تخصیص یافته به این طرح‌ها را ۳۶۰ میلیارد ریال اعلام کردو افزود: از مجموع اعتبارات تخصیص داده شده ۱۰۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال مربوط به طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.
وی با بیان انکه با افتتاح این تعداد طرح اقتصادی، زمینه اشتغال پایدار برای ۱۵۶ نفر فراهم می‌شودادامه داد: مرحله دوم روشنایی محور امامزاده جعفر تا ماهور باشت با اعتبار ۳۱ میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال، ساختمان دهیاری روستای جنگ زدگان، دبیرستان علم الهدی با ۱۸ میلیارد ریال اعتبار و کارخانه ذرت خشک کنی با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری هفته دولت در گچساران است.
رحیمی اضافه کرد: تولید و بسته بندی فرآورده‌های لبنی با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار، مخزن ۲ هزارو ۵۰۰ متر مکعبی با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار و گاوداری شیری ۱۰۰ راسی از مهمترین طرح‌های کلنگ زنی هفته دولت در این شهرستان است.
سال گذشته در هفته دولت ۳۹ طرح عمرانی با ۸۱۶ میلیارد ریال اعتبار در گچساران بهره برداری و یا کلنگ زنی شد.
گچساران از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بیش از ۱۱۹ هزار نفر جمعیت و حدود ۷۰۰ کیلومتر مربع مساحت دارد.

انتهای پیام/غ

اشتغالزایی در هفته دولت

برچسب ها: هفته دولت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.