چه عنوان‌هایی از بازی‌های ویدئویی ماه بعد عرضه خواهد شد؟

اواخر آگوست و آغاز سپتامبر ماهی است که خیلی از طرفداران فوتبال منتظر آن بودند چرا که قرار است در این دو ماه PES 2019 و FIFA 2019 عرضه شوند.

چه عنوان‌هایی از بازی‌های ویدئویی ماه بعد عرضه خواهد شد؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 2017 سال مهمی برای عرضه بازی‌های رایانه‌ای بود و عناوین زیادی در این سال منتشر شدند. سال 2018 هم دست کمی از سال قبل خود ندارد چرا که تا به حال عناوینی از جمله Metal Gear Survive و Far Cry 5 روانه بازار شده‌اند و طرفداران و منتقدان زیادی از این بازی‌ها صحبت کرده‌اند. در حال حاضر هم مخاطبان بازی‌های ویدئویی منتظر عناوینی هیجان‌انگیز هستند که وعده آن‌ها در جشنواره E3 2018 داده شده است. در میان این بازی‌ها عناوینی مانند Red Dead Redemtion 2 و Spider-Man به چشم می‌خورند. بسیاری از عناوین هم وجود دارند که خیلی‌ها منتظر عرضه آن‌ها هستند.

در ادامه می‌توانید لیستی از عناوین بازی‌های ویدئویی را مشاهده کنید که قرار است برای کنسول‌های مختلف بازی به بازار عرضه شوند و تاریخ آن‌ها تأیید شده است. در بین این عناوین، محبوبترین بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال هم به چشم می‌خورند. PES 2019 در تاریخ 28 آگوست (6 شهریور) به بازار عرضه می‌شود و رقیب این عنوان، FIFA 19 هم یک ماه پس از آن یعنی 28 سپتامبر (6 مهر) روانه بازار خواهد شد.

آگوست

چه عنوان‌هایی از بازی‌های ویدئویی ماه بعد عرضه خواهد شد؟

سپتامبر

چه عنوان‌هایی از بازی‌های ویدئویی ماه بعد عرضه خواهد شد؟

چه عنوان‌هایی از بازی‌های ویدئویی ماه بعد عرضه خواهد شد؟

گفتنی است، در ماه‌های بعد از سپتامبر هم عناوینی برای عرضه وجود دارند که تاریخ آن‌ها از قبل اعلام شده اما ممکن است پس از گذشت مدتی بر اساس تصمیم‌های کمپانی عرضه‌کننده تاریخ آن‌ها تغییر کند که در این صورت به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: در سال 2019 چه عنوان‌هایی از بازی‌های ویدئویی منتشر خواهد شد؟


انتهای پیام/

عناوین بازی‌های ویدئویی ماه سپتامبر

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
لطفا پیگیر بازی "سربازان ابدی" هم باشید
آخرین اخبار