اولین گیم‌پلی PES 2019 رونمایی شد +فیلم

کمپانی Konami اولین گیم‌پلی PES 2019 را در جشنواره Gamescom 2018 رونمایی کرد.

اولین گیم‌پلی PES 2019 در Gamescom 2018 رونمایی شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اواخر تابستان همه مشتاقان به ورزش فوتبال و علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای فوتبال FIFA و PES منتظر این دو عنوان هستند تا بتوانند پس از عرضه آن‌ها توسط دو کمپانی بزرگ و صاحب‌نام EA و Konami که دو رقیب جدی برای هم به حساب می‌آیند، آن‌ها را بازی کنند. در این میان، این دو کمپانی قبل از انتشار نسخه دموی بازی‌های خود را منتشر می‌کنند و آن‌ها را در دسترس گیمرها قرار می‌دهند و جشنواره Gamescom امسال بهانه‌ای شده تا کمپانی Konami یک گیم‌پلی از عنوان محبوب خود، PES 2019 به نمایش بگذارد.

کمپانی Konami قرار است PES 2019 را در تاریخ 6 شهریور به صورت رسمی عرضه کند اما قبل از اینکه این بازی را روانه بازار کند، یک نمونه دمو از این بازی را در دسترس علاقمندان به آن قرار می‌دهد تا اشکال‌های آن دیده و اصلاح شود. در این نسخه از بازی می‌توان فقط از بین 12 تیم، تیم محبوب خود را انتخاب کنید و در دو استادیوم Camp Nou و The VELTINS-Arena، تجربه‌ای 5 دقیقه‌ای از بازی را داشته باشید. البته PES 2019 در نسخه دموی خود، گزارشگر ندارد و امکان تغییرات در شرایط جوی و عمومی آن وجود ندارد. از بین 12 تیم موجود در این نسخه هم، 10 تیم باشگاهی هستند و تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین دو تیم دیگر هستند.

در گیم‌پلی جدیدی که Konami در Gamescom 2018 رنمایی کرده است، می‌توان پیشرفت چشمگیر عنوان PES 2019 را در حوزه گرافیک این بازی و انیمیشن بازی درک کرد. چهره‌های بازیکنان در تیم‌ها کاملا طبیعی طراحی شده‌اند و حرکات صورت و لباس‌های آنان کاملا مطابق با واقعیت است. در این بین، حرکات تماشاچی‌ها و صدای آنان نیز در نسخه جدید PES پیشرفت کرده است. نکته ضعیفی که گیم‌پلی PES 2019 دارد، این است که سرعت بالای بازی آن را از حالت طبیعی خارج کرده است و بنا به گفته بسیاری از گیمرها، ما را به یاد بازی‌های فوتبالی می‌اندازد که برای Playstation One طراحی شده بودند. البته ناگفته نماند که اضافه شدن تاکتیک‌ها و حرکات تکنیکی به گیم‌پلی PES 2019 هم نکته قابل توجه و مثبت این عنوان به شمار می‌رود.

گفتنی است، PES 2019 در تاریخ 6 شهریور به صورت رسمی توسط کمپانی Konami برای کنسول‌های Playstation 4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید گیم‌پلی منتشر شده از Konami در Gamescom 2018 بین تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اولین گیم‌پلی منتشر شده از PES 2019 +فیلم

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار