خط تولید فیلتر دیالیز باید در استان فارس راه‌اندازی شود

رئیس جمعیت هلال احمر استان فارس خواستار مساعدت ویژه استانداری در راستای تحقق گزینه‌های عملی برای درآمدزایی سازمانی پایدار جمعیت از جمله راه‌اندازی خط تولید فیلتر دیالیز در استان فارس شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض‌الله جعفری رئیس جمعیت هلال احمر استان فارس در دیدار با استاندار فارس ضمن تبیین شاخص‌های عملکرد جمعیت استان در حوزه‌های مختلف در ۴ سال اخیر، گفت: این پیشرفت سازمانی و رشد چشمگیر کیفی و کمّی در پرتو همکاری و همدلی مدیران، کارکنان و اعضا و داوطلبان به دست آمده است.

وی، عملکرد موفق جمعیت هلال احمر فارس در جریان برگزاری کاروان سلامت ملی در استان سیستان و بلوچستان و پیش از آن در استان کرمانشاه را نمونه‌ای از این همکاری بین بخشی توصیف و بیان کرد: بر اساس مستندات و ارزیابی‌های نظارتی، فارس جزء استان‌های برتر در به کارگیری هدفمند و کاربردی ظرفیت‌های داوطلبانه در طرح‌ها و برنامه‌های استانی، منطقه‌ای و ملی است.

جعفری ادامه داد: برخورداری از امتیاز منابع انسانی داوطلب و مشارکت خیرین و نیکوکاران در طرح‌های عام المنفعه و بشردوستانه جزء شاخص‌های ممتاز جمعیت هلال احمر در مقایسه با دیگر دستگاه‌های اجرایی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از آمادگی این جمعیت برای اجرای طرح‌های مشترک محرومیت‌زدایی و خدمت محور از جمله کاروان سلامت با همکاری دیگر دستگاه‌ها مانند دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

وی ادامه داد: جامعه هدف این طرح مناطق محروم استان فارس است که در آنجا شاهد خلاء خدمات بهداشتی و درمانی هستیم.

جعفری به تشریح پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح و بهره‌برداری به مناسبت هفته دولت پرداخت و گفت: پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر شعب سپیدان و خرامه، پروژه‌هایی هستند که همزمان با هفته دولت و با حضور نماینده عالی دولت در استان به طور رسمی افتتاح می‌شود.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار و معاونین وی نسبت به طرح‌ها و برنامه‌های جمعیت هلال احمر فارس، خواستار مساعدت ویژه استانداری در راستای تحقق گزینه‌های عملی برای درآمدزایی سازمانی پایدار جمعیت از جمله راه‌اندازی خط تولید فیلتر دیالیز در استان فارس شد.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: هلال احمر ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار