برای رونق کسب و کار و اشتغال استان حمایت از بخش خصوصی ضروری است

استاندار زنجان بر لزوم حمایت از بخش خصوصی در جهت رونق کسب و کار و اشتغال استان تاکید کرد.

برای رونق کسب و کار و اشتغال حمایت از بخش خصوصی ضروری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛درویش امیری پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون وحدت کم نظیر ملتی دانست که با تبعیت از ولایت و رهبری توانست بساط دیکتاتوری وابسته به بیگانگان را در هم بپیچد و استقلال و عزت را به کشورش برگرداند.

استاندار زنجان دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را در حوزه‌های مختلف شگرف و بی بدیل دانست و افزود: علی رغم دشمنی‌های گسترده و بی پایان مخالفان انقلاب اسلامی آنچه امروز مشاهده می‌شود اقتدار، استقلال و پیشرفت کشورمان در تمام عرصه‌ها است.

وی به سرفصل‌هایی از موفقیت‌های دولت‌ها در سه دهه گذشته اشاره کرد و گفت: ارتقای جایگاه علمی و پژوهش، حضور موثر در مجامع جهانی و بین المللی، پذیرش مقالات علمی و پژوهشی در محافل بین المللی و خودکفایی بنیه دفاعی، عملیاتی کردن اختراعات در شرکت‌های دانش بنیان، خودکفایی در صنایع کشورو ارتقای آموزش عالی در سطح دنیا و ... از موفقیت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی در این دوره‌ها بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به موفقیت‌های استان گفت:تاسیس دانشگاه‌های علوم پایه و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و دانشگاه زنجان، افزایش تولیدات بخش کشاورزی،خدمات رسانی به اقصی نقاط استان و توسعه راه های شهری از مواردی است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان شاهد هستیم.

مهندس درویش امیری افزود : از زمان حضورم در استان تاکیدم بر بها دادن به بخش خصوصی بوده و همه دستگاه های اجرایی استان را ملزم کرده ام در جهت رونق کسب و کار و اشتغال با تمام توان در بخش خصوصی باشند.

وی در ادامه به 79 طرح در حوزه های صنعت ، معدن ،کشاورزی و خدمات به ارزش 835 میلیارد تومان و با اشتغال  یکهزارو292 نفر قابل افتتاح اشاره کرد و اظهار داشت : این طرح در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.
 
انتهای پیام/ن
 

 

دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی  در حوزه‌های مختلف شگرف و بی بدیل  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.