جدایی سیدی از تراکتورسازی قطعی شد/ توشاک به کشورش باز می‌گردد

یوسف سیدی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با صلاحدید توشاک در اختیار این باشگاه قرار گرفت.

جدایی سیدی از تراکتورسازی قطعی شد/ توشاک به کشورش باز می گرددبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف سیدی در فصل نقل و انتقالات از ماشین سازی تبریز به تراکتورسازی پیوست اما این بازیکن نتوانست رضایت توشاک را جلب کند و در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

سیدی از لیست تراکتورسازی هم خط خورده است و به احتمال زیاد به تیم سابق ماشین سازی تبریز بازمی گردد. به احتمال زیاد مسئولان تراکتورسازی یک بازیکن لیگ برتری را  جایگزین سیدی در لیست نفرات خود می کنند.

مصطفی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سیدی در تمرینات تیم از روز پنج شنبه هفته گذشته با نظر توشاک سرمربی تیم شرکت نکرد و او در اختیار باشگاه قرار گرفت و وضعیتش به زودی مشخص می شود.

سهمیه تماشاگران دربی تبریز مشخص شد 

دربی تبریز میان تیم های فوتبال تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز روز پنج شنبه برگزار می شود.

با توجه به اینکه تراکتورسازی در دربی تبریز میزبان است بنابراین طبق سهمیه بندی فیفا 90 درصد سکوها در اختیار هواداران تراکتورسازی و 10 درصد مختص تماشاگران ماشین سازی تبریز است.

البته تماشاگران تراکتورسازی نسبت به ماشین سازی تبریز بیشتر هستند و به طور حتم سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز در دربی تبریز مملو از هواداران تراکتورسازی می شود.

تعطیلی تمرینات تراکتورسازی بعد از هفته ششم

تمرینات تراکتورسازی با صلاحدید توشاک سرمربی تیم بعد از هفته ششم لیگ برتر به مدت 4 روز تعطیل می شود.

توشاک سرمربی تراکتورسازی هم برای پیگیری مسائل شخصی و گذراندن تعطیلات خود به کشورش می رود و مربیان و بازیکنان خارجی هم راهی کشورشان می شوند.


بیشتر بخوانید: گزینه خط دفاع تراکتورسازی مشخص شد

آذرنیا: خطر حذف از آسیا تیم تراکتورسازی را تهدید نمی‌کند


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار