معرفی فرمانده یگان حفاظت دادگستری مازندران

سرهنگ ندایی به عنوان فرمانده یگان حفاظت دادگستری مازندران معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ غلام رضا یزدان پناه فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت دادگستری مازندران گفت: یگان حفاظت قوه قضاییه تقریبا بیش از ۴ سال در قوه قضاییه تشکیل شده است که دارای ۷ هزارو ۶۰۰ نفر نیرو در سراسر کشور است.

وی افزود: بیش از ۳ هزار ۵۶۵ اماکن اعم از تمام ساختمان‌های قوه قضاییه و سازمان‌ های وابسته به دستگاه قضایی در کشور را تحت پوشش یگان حفاظت قرار دادند.

سرهنگ یزدان گفت: طبق آمار اعلام شده روزانه بیش از ۲ میلیون نفر به دستگاه قضایی مراجع می‌ نمایند که با دیدگاه‌ ها و فرهنگ‌ های مختلف است.

وی به موضوع رفتار شاسیته نسبت به کارکنان قضایی و اداری توسط یگان حفاظت تاکید کرد و افزود: حرمت و شان مسئولان قضایی باید به نحو احسن حفظ شود.

فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه به موضوع تکریم مراجعان به دستگاه قضایی سراسر کشورتوسط یگان حفاظت تاکید کرد و گفت: رفتار مناسب و پسندیده توسط یگان نسبت به مراجعان دستگاه قضایی باعث افزایش رضایت مندی و اعتماد به دستگاه قضا می‌شود.

نبی الله مسلمی پطرودی رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران افزود: هدف از تشکیل یگان حفاظت تأمین و استقرار نظم و امنیت در محدوده مجتمع‌های قضایی است.

وی افزود: مازندران دارای ۳۳ حوزه قضایی و ۵۴ ساختمان است که یگان حفاظت باید این مکان‌ ها را مورد حفاظت قرار دهند.

رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران به بخشی از وظایف ضابطان قضایی توسط این یگان اشاره کرد و گفت: حفاظت از کارکنان، اماکن، تأسیسات، اموال، اسناد و مدارک، کنترل مبانی ورودی و خروجی، برقراری انتظامات داخلی، تأمین انتظامات برای همایش‌ها و مراسم و حفاظت از شخصیت‌ ها و مقامات از وظایف این یگان است.

حجت الاسلام سید مرتضی موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران گفت: خدمت گزاری صادقانه و خالصانه در پرتو منویات و دستورات ائمه معصومین از جمله وظایف همه مردم و مسئولان است.

وی به اخلاق کارگزاران در سیره معصومین و ائمه اشاره کرد و افزود: بر مبنای سخنان امیرالمومنین علی علیه السلام همه مسئولین و کارگزاران جامعه مانند پدری مهربان و دلسوز برای مردم آن جامعه هستند و رابطه کارگزاران باید رابطه پدر و فرزندی با مردم جامعه باشد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ غلامی تقدیر وسرهنگ ندایی  به سمت فرمانده یگان حفاظت دادگستری مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/ م

برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت دادگستری مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار