ایران به کوچک ترین تعرضی جوابی دندان شکن می دهد

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان گفت: هرکس کوچک‌ترین تعرضی به نظام جمهوری اسلام بکند جواب سنگین و دندان‌شکنی به آن می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌السلام‌والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان کرمان در دومین روز از سفر خود به شرق استان کرمان در جمع مردم ریگان در مسجد جامعه این شهر با تشکر از حضور مردم ریگان و به ویژه خانواده معزز شهدا و برادران اهل تسنن گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی است که با اراده خداوند و همت مردم شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما از نظام‌های مقتدر دنیا است و هیچ شکی در آن نیست گفت: برای سنجش اقتدار یک نظام به سه اصل‌توجه می‌شود که یکی از محور‌های سنجش اقتدار کشور‌ها جغرافیای یک کشور است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه وسعت یک سرزمین، اقلیم، منابع، وجود راه‌های آبی آزاد و مسائلی از این دست بر اقتدار یک کشور اثرگذار است افزود: جمهوری اسلامی ایران از نظر جغرافیای جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه محور دوم در اقتدار یک کشور جمعیت به ویژه جمعیت جوان تحصیل کرده آن کشور است گفت: استان کرمان ۱۱۶ مرکز دانشگاهی و واحد‌های حوزه علمیه و ... دارد و برای تخصص‌های امروز ما در دنیا بازارکار وجود دارد.

حجت‌السلام‌والمسلمین علیدادی‌سلیمانی محور سوم را قدرت بسیج توده‌های‌مردم به وسیله حاکمیت دانست و خاطرنشان کرد: در گزینه‌های روی میز رئیس جمهور پیشین آمریکا گزینه جنگ علیه ایران تحلیلی صفر داشته است و آمریکا هرگز جرأت و توان این را ندارند به ایران حمله نظامی کند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه هرکس کوچک‌ترین تعرضی به نظام جمهوری اسلامی بکند جواب سنگین و دندان‌شکنی به آن می‌دهیم بیان کرد: مهم‌ترین مسئله این است که باید وحدت ملی را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قصد این را دارد تا کشور‌های مسلمان را با یکدیگر وارد جنگ کرده و بین آن‌ها تفرقه ایجاد کند افزود: از سوی دیگر استعمار در داخل کشور قصد این را دارد تا قومیت‌ها را با یکدیگر دشمن کند.

حجت‌السلام‌والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه آمریکا از مسلمانان و اسلام به عنوان یک قدرت پیشرو در دنیای امروز ترس و هراس دارد گفت: به همین دلیل آمریکا قصد تفرقه در میان مسلمانان را دارد.

وی با اشاره به اینکه دعوا‌های سیاسی و جناحی باید کم شود و از بین برود تصریح کرد: جمهوری اسلامی وقت لازم برای این کار‌ها را ندارد و باید تنش‌های جناحی از بین برود تا در کنار هم و با قدرت کشور را بسازیم.

انتهای پیام/ی

جمهوری اسلامی فرصتی برای دعوا‌های سیاسی و جناحی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار