افتتاح چند طرح خدماتی با حضور معاون وزیر کار در لرستان

یک واحد طرح تکاپو، دستگاه ام آر آی و سنگ‌شکن توسط معاون وزیر کار در استان لرستان به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صبح امروز یک واحد طرح تکاپو، دستگاه ام آر آی و سنگ‌شکن بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد توسط معاون وزیر کار در استان لرستان افتتاح شد.

محمدرضا واعظ مهدوی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم افتتاح دستگاه ام آر آی و دستگاه سنگ‌شکن بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد اظهار داشت: امروز بخشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده را بازدید خواهیم کرد و چند و جلسه شورای هماهنگی واحد‌های تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تشکیل خواهد شد و همچنین اقداماتی درزمینهٔ بیمه عشایر و روستائیان صورت می‌گیرد.

وی افزود: یکی از واحد‌های طرح تکاپو را در استان افتتاح کردیم، طرح تکاپوی یکی از طرح‌های مؤثر در حوزه اشتغال است که زنجیره ارزش را در صنعت پوشاک ایجاد کند و زمینه آموزش، به‌کارگیری اشخاص در کارگاه‌های واقعی و تأمین مواد اولیه برای دوخت و دوز، طراحی و فروش فراهم می‌شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در کارگاهی که بازدید شد حدود ۲۵ تا ۳۰ نفر آموزش‌دیده مشغول کار بودند و بازار فروش آن‌ها تأمین‌شده بود که بخشی از آن‌ها مدد جویان بهزیستی بودند که خیلی گام مثبتی است که کسانی که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند با زمینه‌های اشتغال می‌توانند به توانمندی و خودکفایی برسند.

وی بیان کرد: در بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد یک دستگاه ام آر‌ای دارای استاندارد خوب افتتاح شد و زمینه بهره‌مندی بیماران، جامعه کارگری و مخاطبان تأمین اجتماعی از خدمات تشخیص این ام آر آی فراهم شد و همچنین دستگاه سنگ‌شکن هوشمند مورد بهره‌برداری قرار گرفت که اعتبار این دو دستگاه بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/د

چند طرح خدماتی با حضور معاون وزیر کار در لرستان افتتاح شد

برچسب ها: درمان ، بیماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار