بازی های آسیایی 2018 جاکارتا- اندونزی؛

شکسته شدن 13 رکورد جهانی و آسیایی در بازی های آسیایی 2018

مسئولان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی اعلام کردند در جریان این مسابقات تا کنون در مجموع ۱۳ رکورد جهانی و آسیایی شکسته شده است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هری وارگانگارا عضو کمیته برگزاری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و پالمبانگ در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که در جریان هجدهمین دوره بازی های آسیایی تا کنون در مجموع 13 رکورد جهانی و آسیایی شکسته شده است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.


در بین رکوردشکنان نام دو ورزشکار ایرانی هم به چشم می خورد.سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان رکورد جهانی و حسین کیهانی دونده دوی 3000 متر با مانع کشورمان نیز رکورد بازی های آسیایی را شکستند.
بر اساس اعلام هری، کره جنوبی در تاریخ 21 و 22 آگوست دو رکورد جهانی در تیرکمان را شکست.

چین تایپه در تاریخ 21 آگوست رکورد جهانی تیراندازی تیمی ماده تراپ را شکست. همچنین یانگ کی از این کشور روز 20 آگوست در فینال تراپ مردان رکورد جهانی را بهبود بخشید.
لیو شیانگ، شناگر چین روز 21 اوت رکورد 50شنای ماده متر قورباغه را شکست.

در همین حال، سه رکورد آسیایی در تیراندازی، شنا و وزنه برداری جا به جا شد در حالی که 5 رکورد بازی آسیایی در تیرکمان، دو و میدانی (با احتساب رکورد کیهانی)، تیراندازی، شنا و وزنه برداری شکسته شده است.


بیشتر بخوانید:بازتاب رکورد شکنی سهراب مرادی در سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری



انتهای پیام/


ثبت رکوردهای جهانی در بازی های آسیایی 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار