داستان ستاره های دوقلوی سپک تاکرای اندونزی؛ از رخت شویی و جمع آوری زباله تا تیم ملی

دو بازیکن کلیدی تیم ملی سپک تاکرای زنان اندونزی قبل از راهیابی به تیم ملی این کشور زندگی فقیرانه ای داشتند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لنا و لنی خواهران دو قلو و عضو  تیم سپک تاکرا رگوی اندونزی که از بازیکنان برجسته این تیم در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا هستند و به همراه این تیم نتایج خوبی هم کسب کرده اند،زندگی سخت و فقیرانه ای را پشت سر گذاشته اند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.


لنا و لنی زمانی که در مدرسه راهنمایی بودند با سپک تاکرا آشنا شدند و تصمیم گرفتند در رشته ورزش تحصیل کنند تا بتوانند بورسیه بگیرند.
این دو خواهر که از پدری کشاورز و مادری خانه دار متولد شده اند،مجبور بودند از همان دوران نوجوانی کار کنند،آنها به هر کاری که می توانستند روی آوردند تا در تامین هزینه به خانواده خود کمک کنند.
آنها در رستوران مدرسه راهنمایی به عنوان ظرف شور کار می کردند. گاهی اوقات هم، برای همسایگانشان رختشویی می کردند. علاوه بر این، آنها همچنین گاهی اوقات به جمع آوری زباله و ضایعات ارزشمند روی آورده بودند.
این دو خواهر دو قلو پیش از این هم سابقه حضور در بازی های آسیایی را داشتند.لنی در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو و 2014 اینچئون در تیم ملی اندونزی بود و لنا هم در بازی های آسیایی 2014 اینچئون حضور داشت.
انتهای پیام/

زندگی فقیرانه ستاره های سپک تاکرای اندونزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار